Látogatók

2017. február 27., hétfő

Csizmák

Végre jön a tavasz, túl vagyunk a sötét és hideg télen. Ellehet rakni a csizmákat. Mielőtt elraknám, megmutatom nektek milyen csizmákat szereztem be idén télen és milyeneket hordtam. Van, amelyik évek óta bírja a strapát.



Az első egy boka csizma, telitalpú. Ez egy pár telet már túlélt. Nem olyan béléses, inkább vékony réteg van benne, ezért nem rakom messzire, mert még márciusba lehet hordani.

Sárga bokacsizma

Telitalpú bokacsizma



Ezt a fehér csizmát idén szereztem be a http://www.kalapod.hu/ -ról. Ez a legvastagabb, legbélésesebb csizmám, ebben biztos nem fázott a lábam. Kényelmes is.

Fehér csizma

Legmelegebb csizmám




Az utolsó csizma, amit télen beszereztem. A Kalapod -ról vásároltam. Vékonyabb bélés van benne, mínuszokba nem nagyon véd. Szerintem még nem rakom teljesen el. Márciusba még eléggé elfogadható, főleg szoknyához.

Hosszú szárú csizma

Lakk fedés




Tavaly télen vettem ezt a bakancsot, amit nem bántam meg, mert jó meleg, kényelmes és véd a hidegtől. Az orra kemény, elég strapabíró eddig. Nagyon béléses, szóval ezzel a bakanccsal majd csak jövő télen fogok találkozni.






Tavaly tél végén vásároltam ezt a csizmát. Ez is inkább átmeneti, vékony béléses, szóval marad még márciusban. Csinos, nőies, de jövő télen már nem akarom hordani, mert gyorsan amortizálódik le, kopik. A magas sarka miatt sem egy hosszú távon mászkálós csizma.






Idén szereztem be ezt az ugg stílusú csizmát is. Szintén a Kalapod - ról rendeltem. Ez a csizma annyira tükröz engem, szóval nekem felvéve nem csicsás. Velúros anyaga miatt kicsit nehezebben takarítható. Mivel béléses és meleg, ő is elraktározásra megy.






Az utolsó csizmát tavaly kaptam. Külföldről jött és a Rocket Dog márka nevet viseli. Vékonyabb béléses, de nem fogom már tavasszal használni. Kemény az orra, szóval strapabíró. A talpa is jó vastag.







Remélem tetszettek a csizmáim. Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzéseim. Puszi! 😚💕



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...