Látogatók

2017. február 6., hétfő

Avon

Újabb Avon csomagom érkezett. Most olyanokat rendeltem, amikre tényleg szükségem van. Van, amit nagyon régen használtam és vannak, amiket most próbálok ki először.






Volt már smink alapom és akartam is rendelni újat. Sminkfixálót is terveztem, de mikor megláttam ezt 2:1-ben, akkor nagyon megörültem. Már 2x használtam is, szerintem nagyon jó.






Régebben használtam hővédőt, de azután nemnagyon formázgattam a hajam. Mostmár száraz, eltöredezett a hajvégem, mert újra sokat szárítom, vasalom, ezért nem árt egy kis védelem.






Az arctisztító korong nekem nagyon bevált, sokkal jobban megtisztította az arcom, ezért kipróbáltam a kefét is. Ez is nagyon jó,méghatásosabb. Az almácskáim kicsit súrolja, ott gyengédebben kell használni, de a többi területen nagyon jó.







Ezt a terméket valakinek rendeltem, szerencsére nekem nincs szükségem rá. Ez egy arcszőrzet eltávolító krém. Ki lett próbálva, nagyon hatásos. Otthoni kezelésre kitűnő.







Végül ajándékképpen kaptunk egy illatmintát a Viva la vita parfümből. Köszönjük!







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...