Látogatók

2017. február 7., kedd

Tesco vásárlás

Nagy bevásárlást tartottunk a Tescoba. Jó órákat bóklászni nagy áruházba,nézelődni és egy helyen elérhető minden. Vettünk ételt, nasit és vegyi dolgokat.





Vettük ezeket a lefűzhető tasakokat mappákba, mert ilyenekbe tárolom a fontos papírjaim és időnkét rohamosan fogy.






Régen ettem már nachost és mostanában úgy kívántam. Legyen itthon mindig belőle. Szószom az van, én a salsa szószt imádom,kicsit csípős, de pont ez jó benne. Nachosnak meg a simát szeretem ezzel a szósszal. A csípős nachossal együtt eléggé csíp, a sajtossal meg szerintem nem illik össze. A sajtos nachost egyébként sem szeretem.






Nem maradhat el a magvas péksütemény sem, ahogyan mindig veszek, ahol találok.






Vettünk a színezőmhöz filctoll készletet, mert beszéltük, hogy úgy sokkal élénkebbek lesznek a Mandaláim. Igaz!  Gyönyörű képeket lehet velük összehozni.






Jobban szeretem a dobozos papírzsebkendőket, mint zacskóban, könnyebb kivenni őket és puhább minőség is. Ezt a csajosat választottam.






Anyának vettük ezt a magyorós snacket. Imádja az ilyen mogyorós chipseket.






Kaptam ezt a csodás AirWic Wax Melter elektromos illatosítót. Mióta megláttam egy videóban, terveztem, hogy majd veszek, de most megkaptam. Azonnal ki is próbáltam itthon. Volt hozzá fahéjes rúd, de vettünk még ilyen sárgadinnye-vaníliás keverékű rudakat is. Nagyon intenzív illata van, még kikapcsolva is. Meg vagyok bolondulva az illatosítókért.










Az anya cicám, Kitti kapott egy csengettyűs nyakörvet. Nagyon szép cica, valami keverék,nagy szőrű és sokat csavarog. Legalább látják, hogy van gazdája.






Szintén anyának vettük ezt a nagy csomag datolyát. Nagyon szereti ezt is.






Kipróbáltuk a Pomelo-t,mivel idén minden egzotikus gyümölcsöt tesztelünk. Én már ettem pár éve,de már el is felejtettem milyen az íze. A barátom meg még egyáltalán nem evett. Tetszett nekünk. Barátomnál eddig első helyen van,nálam a második, mert nekem a gránát alma a kedvencem.







A fürdőszobába is szoktam lazítani, főleg, ha otthoni Spat csinálok, félhomályban relaxálok, gyertyát gyújtok. Lassanként elfogy a fürdőszobai gyertyám és találtam ezt a csoki illatút. Nagyon jó illata van és sokáig ki fog tartani.






Vettünk a cicáimnak kaját is.







Vettünk egy normális hegyezőt, mert ami itthon volt, az csak törte ki a ceruzáim hegyét meg elnyomorította. Ez tökéletesen működik.






Pótoltam a szalvétát, ami fogyóban volt.








Szeretjük a citromfű teát, mert nyugtató hatású és jobbat is lehet tőle aludni. Hogy legyen itthon, vettem magamnak is meg barátomnak. Neki nagyon hatásos, én csak ritkán iszok.






Szeretem a kézfertőtlenítőket, mindenhova magammal viszem, amerre csak megyek. Hajlamos vagyok tüszösmandulára és nagyon vigyázok, hogy semmit ne kapjak el. Amikor csak lehet, kenem a kezem. Bármikor jól jöhet. Jók és főleg akkor, ha illatosak is. Ez vegyes gyümölcsös és nagyon jó illatú.






Nem vagyok nagy csokis, de néha megeszem. Ezt a Boci Aerot elég jónak tartom, a tejcsokival jóba vagyok.







Sajnos van laktózérzékenységem, ezért mindenhol vadászom a laktózmentes tejet. A legjobban a Mizo és a Riska vált be íz téren.






Nagyon olcsók az illatos gyertyák. Igaz, nincs túl nagy választék, de találtam elég jót, méghozzá orgona illatú. Nagyon intenzív illata van. Kíváncsi leszek majd rá.






Ennyi lett volna a Tesco-s nagy bevásárlásom. Köszönöm, hogy elolvastátok.Puszi!













Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...