Látogatók

2017. február 17., péntek

Rossmann vásárlás

Egy kis mini vásárlást mutatok meg nektek a Rossmann-ból. Nekem mindig szükségem valamire a drogériából, ilyenek a nők. Sőt, újabb trendek és eszközök jönnek divatba, amiknek nem tudunk ellenállni vagy ki akarjuk próbálni.





Az első termék, ami egy új trend, ez az ecsettisztító eszköz. Nem is gondoljuk mennyi koszt rejt az ecsetünk,ha nem tisztítjuk megfelelően. Az ecsettisztítók és tisztító folyadékok erre hívják fel a figyelmünket, hogy tartsuk őket tisztán, mert mégiscsak jobb, friss és tiszta ecsetekkel dolgozni, mint a hónapokkal ezelőttről rászáradt alapozók és felhalmozódott púderektől koszosakkal. Én is kíváncsi voltam hogyan működik, így megkaptam. Minden héten megtisztítom a nagy ecseteim, amikkel alapozom, púderezem, pirosítok...a kicsiket meg havi egyszer, mert ritkábban használom. Jól használható, szép tisztára lehet takarítani az ecseteket.

Beauty ecsettisztító





Fogyóban van a Jessa mosakodóm, nagyon sokáig bírta, de most beszereztem a pótlást. Szinte minden nap használom ezeket, meg vagyok elégedve velük.

Bella intim mosakodó





Itt is megvettük a kedvenc fürdősómat. Jobb,ha van, nehogy véletlen elfogyjon.

Levendulás fürdősó





Elfogyott a hajbalzsamom is, így pótoltam. Szálkásodásra hajlamos hajra való, az enyém pedig nagyon hamar kiszálkásodik. Gondolom hőre, hajszárítótól meg hajvasalótól. Ez kiöblítendő hajbalzsam.

Glisskur hajbalzsam





Az utolsó termék természetesen egy arcmaszk. Rival de Loop márkájú. Mandulatejet és mézet tartalmaz. Minden bőrtípusra használható. B5 provitamin van benne. Hidratálja a bőrt. A lényeg, hogy eltünteti a feszültséget és frissé varázsolja a megviselt arcunkat. Vagyis azt állítja a leírás.

Rival de Loop arcmaszk



Ennyi lett volna a mini Rossmann vásárlás. Köszönöm, hogy elolvastátok. Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...