Látogatók

2017. február 9., csütörtök

Spar vásárlás

A hónap elején bevásároltunk a Sparba, minden fontosabbat,amire szükségünk van és amiket a falvakba nemnagyon vagy ritkábban lehet kapni.





Szeretem, ha vannak ilyen alapporok itthon, mert akár vacsira is gyorsan össze lehet dobni valami kaját és nemcsak csirkemellel, hanem sonkával is elkészíthető. Ezt a pirított csirkét én már csináltam és szeretem is.

Kínai pirított csirke





Szeretem a ropit és ezt a Chio Sticklettit is. Sajtosat még nem ettem, ezért választottam ezt, kipróbálásként.

Chio Stickletti sajtos





Laktózmentes tej most Mizosba.

Mizo laktózmentes tej




Minden este megeszem egy banánt. Ha nem is banánt, de valami gyümölcsöt, de próbálok minden napra egy banánt beszerezni. Jót tesz az emésztésnek, karban tartja.

Banán





Jobban szeretem a kockacukrot, mint az ömlesztett kristályt. Az adagokat jobban látni vele.

Kockacukor






Egyik kedvenc csokim a Kinder Maxi king. Ha lehet csokinak nevezni. Vagy inkább tejszelet? A lényeg,hogy nagyon finom és imádom a piskóta és karamell együttesét.

Kinder Maxi King





Pótoltam a margarint is. Nem szeretem az olcsó,zsír ízűeket, inkább egy márkásabb,de legyen jó íze.

Vénusz margarin





A cicáimnak mindig kell legyen itthon konzerv. Szerencsére bármit megesznek.


Cica konzerv





Vettünk magnéziumot, nekem és a barátomnak. A barátomnak a jobb evés érdekében én meg a nehéz napokra szoktam tartogatni.

Magnézium tabletta





Le volt értékelve ez a 7Days péksütemény. Ezt a fajtát még nem ettem, gondoltam kipróbálom. Elég jó. Erdei gyümölccsel van töltve.

7 Days





A kedvenc gyümölcsöm lett a gránát alma. Nagyon jó nassolni való, kevés benne a kalória, de viszont édesség helyett remek, mert elég édes gyümölcs. Szinte mint a csoki.

Gránátalma





Olyan drágák mostanában a zöldségek,hogy inkább salátát választottam. Ezt mindenhez lehet enni, szendvicsbe rakni, sültekhez saláta öntettel, én még a rántottába is belesütöttem.

Saláta tál 199.-





Vettünk ide hozzánk a barátomnak kávét, mert ő a főzőset szereti. Ez a Bravos bevált neki,azt mondja finom.

Bravos kávé 





Nagyon szeretem a vaníliás pálcikát a tejjel.

Minimax szívószál 299.-





Elfogyott a kis mécsesem,ezért vettem újat, méz illatban.

Illatmécses 259.-





Mindenhez vegetát teszek. Én szeretem az ízeket. 

Maggi Ízvarázs 249.-





Nem szeretjük a felvágottakat,inkább szalámisak meg kolbászosak vagyunk, de a felvágottak terén megesszük a csirkemellet.

Csirkemell sonka 179.-





Sokszor leírtam már,hogy imádom a zselés cukrokat. Most betáraztam egy jó nagy csomaggal. Véletlenül se fogyjon el hamar.

Savanyú pálcika 329.-






Kiolvastam a kedvenc magazinom, a Joyt és amíg nem jelenik meg a legújabb száma,vettem egyet,amit olvasgathatok. A Glamourt választottam. Volt hozzá egy naptár, amit ki is találtam milyen célra használom fel.

Glamour 545.-





Vettünk Pomelot is,mert szeretjük együtt csemegézni. A barátomnak ugye ez a kedvence eddig.

Pomelo 499.-





Szeretem a kolbász,főleg a Pick márkájút. Ez a Stick nagyon finom. Magába csemegézni vagy szendvics mellé is jó.

Pickstick 319.-





Valentin-napra kínai édes-savanyút tervezünk főzni. A mártás sokkal jobb,mint az alappor,mert minden benne van.

Uncle Ben's Édes-savanyú mártás 599.-





Szeretem a csemege hagymát,reggelihez ezt adom inkább,nem terheli meg a gyomrot.

Csemege hagyma 89.-





Mostanában akciós a csirkemell,így vettünk a valentin napi vacsorához.

Csirkemell 708.-





Betároltam szemeteszsákokból is.

Fox 100.- , Kelly 179.-, 35L 199.-






Betároltam a kedvenc kávémból is,nehogy elfogyjon.

La festa 40.-/db.


Ennyi lenne a Sparos bevásárlásom. Köszönöm, hogy elolvastátok. Puszi!



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...