Látogatók

2017. február 5., vasárnap

Januári vásárlás

Bemutatom azokat a termékeket,amiket január folyamán vásároltam. Lesz étel, ital, nasi, vegyi, egyszóval mindenféle, amik a bevásárlókosárba kerültek.




Írószer közelében jártam és nem hagyhattam ki, hogy beugorjak pár matricáért a PlanAll naptáramhoz.
  1. Az első szivecskés, szülinapi megjelölésekre jó, szerelmemmel való dolgokra, programokra,valentin-nap és egyéb ilyen dolgokra használható.
  2. A virágos,inkább tavasszal,nyáron használható,kis díszítéshez.
  3. Ez a pillangós szintén díszítéshez,illetve csajos programok megjelölésére használható.
  4. Az utolsó ez a szmájlis csak úgy hangulatmegjelölésre való,milyen napunk volt például.



Matricák kb. 200.-/db





Amikor a 100-asban járok,szoktam venni ezt a Smile palacsintát egy kis nasinak. Nem épp a legjobb minőség, de nem rossz, édességvágy elűzésre jó.

Smile palacsinta 109.-





Imádom a Suzy mangós üdítőt. Nincs párja. De olyan ritkán találok errefelé az üzletekben.






Ajándékba kaptam ezt a Golden Valley üdítőt, de nagyon elnyerte a tetszésem. Imádom a gránátalmát egyrészt, ez meg 100%-os ital is, ami sima almával van keverve. Ha a Penny-be jártok, próbáljátok ki!







A plusz tabletta nem maradhat ki a napjaimból,minden nap megiszom egy pohárral.







Ez a kedvenc 3:1-ben kávém,nemnagyon vagyok hajlandó mást meginni,csak, ha muszáj.







A Rossmann-ban vettem ezt az arcmaszkot, a kékáfonyásat már ki is próbáltam. nagyon jó lett tőle a bőröm,vízmegkötő hatása van.







Wc rúd mindig kell,nálunk mindig van.







Fogyóban volt a mosakodóm arcra,így pótoltam. Úgy tűnik rákapok az Isana termékekre, most nagyon elterjedt. Én elég jó hírűnek ismerem és olcsó árkategória. Kíváncsi leszek hogyan fog működni. 












Nagyon olcsó volt ez a nasi, azért vettem meg. Gondoltam próbáljuk ki és ez a pizzás tűnt a legcsábítónak. Kiábrándító,de szörnyű íze van. Mintha azt a kínai gyors levest enném szárazon.







Hatalmas gumi és zselés cukor rajongó vagyok. Mindig van itthon,ha megkívánom,azonnal befaljak párat. Ez a görögdinnyés épp nem jött be annyira, de egy nagyon olcsó árkategóriás is.







Ideje volt már beszerezni egy csat készletet,mert 2 ép maradt nekem az évek során.

Csat szett 190.-






Újabb gyertyát vettem, ami mostanra már szinte el is fogyott. Imádom a házi Spa-t,gondoltam kipróbálom ezt az illatú gyertyát, de igazán nincs nagy valami illata.

Spa illatú gyertya 550.-





Újabb zselés cukor. Ez a kedvencem,imádom!! Olyan,hogy elkezded enni és nem lehet abbahagyni.

Zselés cukor 170.-





Lemondtam az olcsó szájvizekről. Alig vártam, hogy az előző noname elfogyjon. Erősek,rossz ízűek,marnak,csípnek...szóval minden negatív hatást lehet érezni. Ez a Colgate szájvíz meg szuper, nem marja szét a szád, kellemes íze van,méghozzá rágó. Egy nap többször is használom.

Colgate szájvíz 520.-






Az utolsó termék egy sminklemosó kendő. Popsitörlő helyett most ezt választottam, épp volt a 100-asba és ezért. Legalább látom a különbséget milyen egy babapopsi törlővel lemosni és egy kifejezetten erre alkalmas kendővel letörölni a sminket.

Sminklemosó kendő 250.-




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...