Látogatók

2018. március 16., péntek

Vuch rendelés

Nagyon megtetszettek a Vuch oldalon található termékek. Be is újítottam egy pénztárcára, mert pont cserére szorult a jelenlegi. A Vuch-ról annyit lehet tudni, hogy új márka a magyarországi piacon és egyedi, dizájnos termékeket gyárt. Legfőképpen a pöttyökre központosít. Kézzel varrott pénztárcáik, táskáik vannak. Környezettudatosak, nem kezelik kémiai anyaggal a termékeiket, a csomagolások meg újrahasznosított, biológiailag lebomló papírok.
Egy nagyon szép selyem szalaggal volt átkötve a doboz, mintha teljes szeretettel küldenék nekem a pénztárcát vagy mintha tényleg megajándékoznám saját magam igényesen.  A dobozon belül papírba is be volt csomagolva a pénztárca, biztosan épségbe érkezzen meg.
Maga a pénztárca számomra nagyon szép volt, mályva lilásba rendeltem meg és már kívül volt egy pár pötty díszítés. Volt hozzá egy talujdoni kártya, ahová nevünket, adatainkat adhattuk meg és beledughatjuk a pénztárcába, ha véletlen elhagynánk, a megtaláló vissza tudja juttatni nekünk. Belül teljesen pöttyös dizájnja van, ez az ami a Vuch-ra leginkább jellemző. Egy áttetsző tartó van benne, amibe én fényképet szoktam tenni és jó sok zseb. Jobb és bal oldalon is vannak kártya tartó zsebek. Emellett apró tartó és mellette 2 oldalon 2 zseb, amibe papírpénzt lehet tárolni. Maga a dizájn a külső és az egész nagyon szép, tetszik. Az igazság, hogy nekem ez a pénztárca pár hónapig tette, mert a csatjánál megtört a bőr és az apró tartó alja is kiszakadt. Ahhoz képest, hogy 5000 ft volt, nem tette túl sokáig, jobbra számítottam, de legalább kipróbáltam és meg tudtam, hogy milyen. Ha legközelebb rendelek az oldalról, a táskát fogom kipróbálni, milyen minőségű, milyen sokáig bírja. https://www.vuch.hu/









Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...