Látogatók

2017. február 21., kedd

Csirkemell leves vajgaluskával

Amikor van egy felesleges csirkemell csontom, amiről már felhasználtam a hús többségét, akkor levest főzök belőle. Viszont nincs leves zöldségek nélkül, amit szeretek is sokat beletenni és levesbetét nélkül, ami most a tészta mellett vajgaluska.


  1.  Szóval veszünk egy csirkemell csontot, amit megmosunk, borsozunk és sózunk. 
  2.  Én zöldségképpen borsót, répát, gyökeret, krumplit, fokhagymát és vöröshagymát használtam.
  3. Megpucolom a zöldségeket, felaprítom, amelyiket szükséges.
  4. Olajon elkezdem párolni őket.
  5. Beleteszem a csirkemell csontot is párolni közéjük.
  6. Felengedem vízzel a tálat, hogy ellepje a csontot, sózom, borsozom és vegetázom a levest.
  7. A vajgaluskához előkészítem a lisztet, teavajat, tojást, sót és egy kis tálat, amiben összekeverem őket.
  8. Olyan állagúvá kell alakítani, hogy ne legyen túl kemény vagyis lisztes, de ne folyjon szét.
  9. Amikor már fő a leves, beleraktam a zeller zöldet.
  10. Mikor már megfőtt a zöldség és a hús, rakok bele tésztát és kiskanállal beleszaggatom a vajgaluskát. Teszek a levesbe még leveskockát is.
  11. Amikor a tészta megpuhult és a galuska megfőtt, kész is a finom levesünk.




  1.  
    Sózunk, borsozunk.
  2.  
    Előkészítjük a zöldségeket.
  3.  
    Megpucoljuk a zöldségeket és felszeleteljük.
  4.  
    Megdinszteljük a zöldségeket.
  5.  
    Beletesszük a csirkemell csontot.
  6.  
    Vízzel felengedjük, fűszerezünk.
  7.  
    Vajgaluska hozzávalói.
  8.  
    Vajgaluska.
  9.  
    Zellerlevél hozzáadása.
  10.  
    Tészta és galuska hozzáadása.
  11.  
    A kész levesünk.





Jó étvágyat hozzá!







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...