Látogatók

2017. február 3., péntek

Felnőtt színező

Mindenkinek kell hobbi, még felnőttkorában is. Ne csak sport legyen, fizikai megterhelés, ami könnyíti a testet, de a lelket is ápolni kell. Egy csendes hétvégén vagy hosszú nap után egy kis lazítás jól jön. Én a felnőtt színezővel teszem ezt. Gyerekkoromban is imádtam színezni. Egy időben a kis keresztlányommal színezgettünk. Remek ötletnek tartom, hogy felnőtteknek is kitaláltak színezőt, így nem ciki, ha azt mondod, hogy az egyik hobbim a színezés. Én egy kezdőknek való Mandalákkal kezdtem, amit öcsémtől kaptam. Ezután én vettem hozzá ceruza készletet meg nem akármilyen színes ceruzákat, multicolor-osat. Teljesen ráálltam az egészre, tervezek több ceruzát venni hozzá, de valamelyik nap filctoll készletet vettem. Próbálok minden nap egy oldal Mandalát kiszínezni. Engem teljesen leköt, eltereli a figyelmem mindenről, ellazít és amikor este színezek, elálmosít. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki, nagyon jó stresszoldó.





Az enyém csinos kis borítóval kezdődik.

Mandala színező





Vannak benne egész egyszerű színezők és egész részletesek is, de még nem nehezek.

Színezők





Ezt a 12 db-ból álló színes ceruza készletet vettem hozzá a 100 ft-os üzletből. Nem épp a legjobb minőség, halványak a színek és hegyezni se egyszerű őket, de célnak megfelel.

Színes ceruzák





Ezeket a multicolour ceruzákat imádom. Mindent ezekkel színeznék ki. Nagyon szép átmeneteket lehet vele színezni és szép eredményeket hoz ki magából. Szintén a 100 ft-os üzletből vettem.

Multicolour ceruzák






Utoljára ezt a filctoll készletet vettem. Sokkal szebbek vele a Mandalák, de pepecselősebb,mivel, ha nagyokat húzol a filctollal, halványabbak, így kisebb részleteket kell színezgetni.



Filctoll szett






Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem hasznos tanácsot adtam ezzel és sikerül mindenkinek feloldani egy kicsit a stresszt a színezéssel!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...