Látogatók

2018. január 3., szerda

Mézes gyümölcskenyér kenyérsütőben

Hozzávalók:


  • 50 dkg liszt
  • 7 g szárított élesztő
  • 7,5 dkg margarin
  • 8,5 dkg kristálycukor
  • 15 dkg aszalt gyümölcs
  • 2,8 deciliter víz
  • 1 tojás
  • 1 ek mézes sütemény fűszerpor
Elkészítése:

Először a vizet öntjük a kenyérsütőbe. Ezután jöhet rá a liszt. Rászórjuk az élesztőt, majd jöhet a kockára vágott margarin. Teszek rá egy ek. mézes fűszerport. Jöhet a kristálycukor és az aszalt gyümölcsök. Én vegyes mixet vettem és aszalt sárgabarackot.


Végül a legtetejére ráütöttem a tojást.


Az 5-ös programra állítottam, ami a Sweet kategória és Medium-on sütöttem, mert nálam a Light-nál nyers marad a közepe. 
Amikor elkészült,még egy kicsit hagyom benne, végül kiveszem, várok vele, hogy kihűljön, mert akkor lehet szeletelni.




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...