Látogatók

2016. november 29., kedd

Loyd tea csomag

Egy tea csomagot fogok bemutatni, mivel nagy teás vagyok és a bögrékért is oda vagyok, legyen az Fanta-s , Cola-s... Nem egy drága és ismert márkájú tea, én sosem hallottam róla, de meglepően finom. Ajándékba is vettem egy szettet.




Ilyen a becsomagolt tea csomag. A 2 féle tea látszik, a bögre pedig az oldalában, csak képen mutatják milyen is lehet.







Az egyik íz az epres-rebarbarás. Nagyon jó élénk íze van.




A másik íz az erdei gyümölcsös. Nagyon finom intenzív, édes íze van. Meglepően jó.




És íme a bögre. Kicsit kisebb, mint amilyen a másik teás bögrém, de célnak megfelel.






És a csomag együtt.








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...