Látogatók

2017. február 18., szombat

Méregtelenítő tapasz

Kaptam tesztelésre egy ilyen méregtelenítő tapaszt, amit a talpunkra kell éjszaka felragasztani,gondoltam megosztom veletek ezt az egy tapasztalatom. Ki miben hisz, én például nemigazán hiszek ezekben. Egy tapasz miért is tudná kiszívni a mérgeket belőlünk és milyen hatása is van ránk nézve? Ennek jártam utána.
Amit én láttam és olvastam erről, az az, hogy persze nem 1 alkalom után fogjuk a változásokat észrevenni, hanem többszöri után és nem olyan olcsó mulatság. Egy kisebb csomag olyan 10 ezer körül forog és ennél már csak drágább csomagok vannak. Természetesen kínai módszer, mert hát a kínaiak mindenben a gyógymódokat látják. Számomra egy kicsit bizarr volt ez az egész, ottvan egy tapasz a talpadon és kiszívja a méreganyagot a testedből...méreg, nem méreg, nem igazán vagyok oda  azokért a dolgokért, amik beleavatkoznak a szervezetembe. De belevágtam...
A lényeg az, hogy lefekvés előtt felragasztod a talpadra ezt a tapaszt és ebben alszol. Reggelre befeketedik a tapaszod és ez azt jelenti, hogy ezek a méreganyagok,amiket kiszedett belőled.
Nekem nem volt olyan egyszerű ez az egész,miután felragasztottam, kis idő múlva, kicsit furcsán kezdtem el érezni magam. Most lehet, hogy ez független ettől a kísérlettől vagy csak a placebo hatás, beképzeltem, hogy valamit csinál velem ez a tapasz. Ezt nem is fogjuk megtudni.
A másik dolog,amiért nem volt egyszerű ez a teszt, hogy alvás közben levált az egyik oldalról a ragasztó a lábamon és zavart forgás közben, folyton a másik lábommal rá kellett szorítanom, szóval kiderült, hogy nem is olyan könnyű ebben aludni.
Amikor eljött a reggel,már nagyon kíváncsi voltam mi lett az eredmény. Nem sikerült teljesen fekete tapaszt varázsolnom, mivel félig lejött, így féloldalas lett, de ezt a képen majd láthatjátok is.
Az állaga megváltozott, amikor felraktam, puha anyag volt,reggel,mikor leszedtem, megkeményedett.
Az írás szerint sokmindenre jó a többszöri kúra, például : haspuffadásra, fogyókúrára, jobb lesz a közérzetünk, gyakorlatilag mindenféle betegségre, ami kínoz minket. Hogy igaz-e, ezt én már nem fogom megtudni vagy még ki tudja.
Szerintem az sem mindegy, hogy honnan vesszük ezt a tapaszt. Láttam már ilyen utazó vásárokba, kb. 500 ft-ért, na az szerintem nem lehet valami hatásos, valószínű az tényleg bóvli. De aki komolyabban gondolja, hogy kipróbálja, annak linkelek be majd a blog aljára egy webshopot, ahol elég jó árban lehet kapni egy kúrát, elég természetesnek tűnik az egész, ki tudja, lehet tényleg csinál valamit.
Szóval ennyi lenne az én tapasztalatom, mondhatni 1 éjszakás tapasztalatom, gondoltam megosztom veletek, meg aki most hall először erről, annak lehet megjön a kedve ahhoz, hogy kipróbálja. Én sem idegenkedek semmitől, szívesen kipróbálok dolgokat, amikre azt mondják, hogy jobban fogom érezni magam tőle. Azután majd kiderül, hogy igen vagy nem.


A csomagban volt tapasz,leírás és emberektől tapasztalatok,
ki-mire használta és természetesen nekik bevált.





A tapaszunk, aminek a közepében ottvan az a valami, ami kiszívja a
méreganyagot belőlünk.





Így kell felhelyezni a tapaszt a talpunkra
lefekvés előtt.





Ilyen lett nekem reggel. A felső rész, ami
levált és azért szedett össze keveset, az alsó
rész, meg ami stabilan fennmaradt. Szerintem
nem volt sok bennem.





Itt a webshop, ahonnan rendelni tudtok és ki tudjátok próbálni kisebb kúrával hogyan is hat : Méregtelenítő tapasz webshop



Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a kis teszteléses bejegyzést! Puszi! 😘

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...