Látogatók

2017. február 1., szerda

Mit kaptam karácsonyra...

Jól telt a karácsonyom, mozgalmas is volt, de tudtam pihenni is. Ettem, ittam sokat, kicsit túlterheltem a gyomrom idén is. Végre ehettem isteni beiglit és az összes szaloncukrot felfaltam itthon. Nálunk a klasszikus töltött káposzta és hagyományként a sajttal-sonkával töltött rántotthús volt. Mindenkit megajándékoztam, akiket minden évben szoktam és én is kaptam egy jó pár ajándékot. Köszönöm mindenkinek! :-*





Először is a Szerelmem ajándékait mutatom be, tőle 3 dolgot kaptam.

Az első egy Hello Kitty-s csomag. Nagyon cuki és ő is, hogy ilyet vett nekem, oda vagyok a Hello Kitty-s dolgokért. Tartalmaz és ajakápolót, kézkrémet és a nagy Hello Kitty-be tusfürdő van. Régóta akarok egy ilyen szappan nyomós Hello Kitty-t. Most végre van és ott virít a mosdo kagylón.

Hello Kitty csomag





A második ajándékot is egy jó ideje kiakartam próbálni. Látom sok videós csajnál mennyire odavannak a fürdőbombáért. Én is vágytam arra, hogy egy itthoni wellness keretében áztatom magam egy fürdőbombás vízben. Ez meg is történt. Eszméletlen málna illata van, Már csak egy apró darab van belőle, de még az is illatozik. Többször lehet használni, mert nagy és fokozatosan bomlik le, ha kivesszük visszadermed, szóval jó, hogy több alkalomra jó. Olyan krémes lesz tőle a bőrünk. Viszont érdemes a hajunkat távol tartani tőle, mert megkeményedik tőle.

Muffin fürdőbomba





Az utolsó ajándékot is szerettem volna nagyon, ez pedig a Nyírd ki ezt a naplót. Igazán jó stresszoldó, érdekes, jó feladatok vannak benne. Már el is kezdtem csinálni párat. Vannak benne elég jó kihívások. Szóval érdemes kipróbálni. Majd a többi sorozatot is megrendelem.

Nyírd ki ezt a naplót





Mamáéktól kaptam arany ékszer szettet. Nagyon szép, de ritkán hordok ilyeneket. Félek, hogy elszakad, elveszik, szóval jobb helynek gondolom a fiókot nekik.







Öcsikémtől is több dolgot kaptam.

Az első ajándék egy körömlakk, elég nagy a gyűjteményem, tőle meg szinte mindig kapok lakkot. Ez egy Rimmel London 60 másodperc alatt szuper fényessé váló körömlakk. Ki is próbáltam, gyorsan szárad és elég jó tartós. Kibírt pár napot, mire elkezdett lekopni.

Rimmel London körömlakk





Kaptam tőle Play Boy parfümöt is, ő nagyon szeret egyébként parfümöket vásárolni nekem, főleg Play Boy meg Hello Kitty parfümöket. Ennek is édeskés illata van. Nagyon cuki dizájnos.


PlayBoy parfüm





A pillangó őrületem ő sem hagyhatta ki, ezért kaptam tőle egy ezüst, pici lepkés fülbevalót. Nagyon szép!


Pillangós fülbevaló





Egy Dormeo párna és pléd szettet is kaptam tőle. Extra puha, illik a színe a szobámhoz. Imádok vele takarózni. Egy kis üzenet is bele van varrva a plédbe, ami magyarul így szól, hogy "Ölelj meg és visszaölellek!" Szerettem volna mindigis ilyen dizájnos pihe-puha plédet.

Dormeo szett





Nagynénéméktől is többféle ajándékot kaptam.

Az első egy Dove csomag. Tudom, hogy sokan nem szeretik az illatszereket karácsonyra, de én igen! Megint 1 évre be vagyok biztosítva. A Dove-ot meg nagyon szeretem. Ez az én világom, úgy érzem. Nagyon jó termékei vannak. 
A szett tartalma egy tusfürdő, ami bőrtápláló: puhábbá és simábbá teszi a bőrt. Egyszerű,krémes illata van. 
Van egy dezodor, aminek nagyon örülök, mert imádom a Dove dezodorokat.olyan jó friss illata van és tényleg teszi a dolgát, nem izzadok, frissnek érzem magam.
A harmadik egy testápoló tej. Ez a tipikus, könnyű, krémes Dove testápoló. Bőrtápláló és száraz bőrre ajánlott. Most így a télen hasznos is.
Az utolsó egy sampon. Régen használtam Dove sampont, nagyon jó volt a hajamnak, én uugyanis azzal küszködök, hogy minél több napot bírjak ki hajmosás nélkül, mert nagyon zsírosodik, főleg télen, sapka meg ilyenektől. Azután átálltam másra, mert úgy éreztem megszokta a hajam és hatástalan, újra 2 naponta kellett mossam, azóta nem is próbáltam samponba ezt a márkát. Szóval nagyon kívácsi leszek, mikor rákerül a sor, milyen hatása lesz a hajammal. Ez egy regeneráló sampon, ami nekem azért jó, mert ritkán járok fodrászhoz, szóval eltörik, kiszárad a hajam vége és inkább kenegetek mindenfélét rá, csak húzzam-halasszam a fodrászt, úgyhogy reméljük jól jön. Nekem egyébként kicsit olyan gyümölcsösebb illata van.

Dove csomag





Nem vagyok valami nagy kávés, de a 3:1 kavarósakat, a cappuccinokat szeretem. Ezt, amit kaptam, ez egy Brownie sütis ízesítésű kávé. Egész jó, sőt finom. Láttam ilyet Macaron sütisbe is, meg akarom azt is venni.

Candy Shop kávé





Kaptam tőlük egy bögrét is, gondolom a Candy Shop-os kávé miatt, így a jó párosítás. Szép, csajos, kis virágos.

Virágos bögre





Az egyik koleganőmtől is több dolgot kaptam.

Az első ez az Adidas dezodor. Az egyik márka ez, amit szeretek. Nagyon jók a dezodoraik. Ez a Floral Dream kiadása. Nekem kicsit virágos,kicsit citromos illatú.

Adidas dezodor





A második egy illatgyertya. Nagyon szeretem az illatos gyertyákat és nálam rohamosan fogynak is. Ez egy téli gyümölcsös illatú gyertya, nagyon jó, intenzív illata van. Már nem sok van ebből sem.

Illatgyertya



Az utolsó ajándék egy baglyos dísz. Felakasztható, csilingelős. A baglyos dolgokért is odavagyok.

Baglyos dísz





A főnökasszonyomtól 2 darab dolgot kaptam.

Az első, amit mindigis hiányoltam a házból, egy kulcs akasztó. Folyton a kabát fogasra akasztottuk, engem zavart. Ez egy nagyon aranyos, dizájnos akasztó. Kinyithatós, lehet bele mást is rakni. Már fel is van rakva a falra.

Kulcs akasztó





A második ajándék, aminek szintén örülök, egy cappucinos készlet vagy jeges kávés. Ki is próbáltuk már a Candy Shop-os kávéval.

Jeges kávé szett





A másik koleganőmtől is 2 ajándékot kaptam.

Az egyik egy Dove tusfürdő. Tele vagyok mostmár Dove termékekkel. Nagyon jó,édes illata van és az is van ráírva, hogy édes krém bazsarózsával. Bőrtápláló, puhábbá és simává teszi a bőrt.






A második ajándékom egy műkörmös ajándékutalvány. Pont menni akartam, úgyhogy örülök neki.






Anyukámtól egy új hajszárítót kaptam. A régebbi sokkal kisebb volt, nehezebben szárította a hosszú hajam és kicsit már furcsa szaga is volt. Nagyon jó márka a Babyliss és úgy vettem észre nem forró a levegője, jobban kíméli a hajat. Vannak gyorsasági fokozatok meg hő fokozatok is rajta. 2 db fej járt hozzá.

Babyliss hajszárító


Ennyi lett volna, amiket kaptam. Köszönöm mindenkinek az ajándékokat! Puszi! :*











Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...