Látogatók

2017. február 16., csütörtök

DM vásárlás

Jártunk a DM-ben egy picit vásárolgattunk. Nem sok mindent, ezek a termékek 2 alkalomból gyűltek össze. Fontos dolgokat vettünk, de egy kicsit a kényeztetésre is gondoltunk.





Teljesen rászoktam már a fürdőbombákra és egy itthoni spa keretében merülök el bennük. Le volt értékelve ez a karácsonyi csillag csomag. Vaníliás,fahéjas és mézeskalács illatúak. Vannak benne ilyen kis darabkák is.

Balea fürdőcsillag

Fürdőcsillag a vízben





Vettünk ilyen matricát a Plan All-hoz. Tavaszias, szerelmes, jól jött most Valentin-nap jelöléshez meg hónapforduló,évfordulókhoz.

Matricák





Eddig folyékony lábápolót használtam lábfürdőként,de most ilyet találtam, ami olcsó és nagy kiszerelésű. Ezek ilyen szemcsék, amik feloldódnak a vízben.

Balea lábfürdő






Választottam egy leértékelt  terméket is. Tele vagyok szájfénnyel, de nagy gyűjtő vagyok és régen vettem már. Most a S-he-től választottam ezt a rózsaszín csillogó szájfényt. Nincs rajta se szám, se név, hogy milyen árnyalat vagy szín. De szerintem szép és illik hozzám. Főleg, mert csillog. Valentin-napkor ez volt rajtam.

S-he long lasting szájfény

swatch





Elfogyott a parkettámra a tisztítószer és újat vettem. Ez is kimondottan felmosáshoz való. Olyan kis méz illata van, de az előző jobb volt, intenzív virág illata volt.

Denkmit felmosó tisztítószer






Itt is lehet kapni a kedvenc fürdősómat, ami ez a nagy szemcsés, levendulás. Imádom ahogy illatozik a vízben és megnyugtat fürdés közben. Teljesen lazító és álmosító hatású.

Levendulás fürdősó






Az utolsó termék ez a zselés talpbetét leginkább magassarkúakba a talp alá. Sokkal kényelmesebb viselni így a magassarkú cipőket és mivel úgy elraktam az enyémet, hogy nem találom, beszereztem pótlásként, mert lassan jön a tavasz és fellehet húzni a magasabb sarkakat.

Balea zselés talpbetét magassarkúba




Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem. Remélem tetszett. Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...