Látogatók

2017. március 2., csütörtök

Februári vásárlás

Összegyűjtöttem nektek azokat a dolgokat, amiket apránként vettem meg innen-onnan. Amikor bemegyek egy üzletbe és 2-3 dolgot veszek, annak nincs értelme külön bejegyzést csinálni, így egész hónapban gyűjtögettem, hogy egy havi haul keretében bemutassam.



Az első dolog, amit nem vettem, hanem Anyukám kapta, de én választottam, az egy kés készlet. A barátom vette neki még ilyen utó karácsonyi és egyéb ajándékként. Különféle méretű és jó minőségű kések vannak benne. Nagyon jó velük dolgozni.






Vettünk a Tervezőmhöz újabb matricákat.
Az első ilyen csajos, 3 D-s, csillámos, köves. Házzal kapcsolatos matricák.
A másodikban többféle van, virágos, szives, patkós...Munkával, szerelemmel,sporttal és tavaszi dolgokkal kapcsolatos eseményeket jelölhetünk meg velük.
A harmadik húsvétos, szóval húsvéti ünnepeket fogok megjelölni velük.
A harmadik állatos és ilyen tavaszi, nyári. Szoktunk menni Mezőgazdasági kiállításra, szóval szerintem azt fogom megjelölni ezekkel.








Kipróbáltam a Natur Aqua fekete ribizlivel ízesített vizét. Jobban szeretem az ízes vizeket, mint az üdítőket. A bogyós gyümölcsöket meg mégjobban. Szóval ízlett.









Imádom ezt a szösztelenítő hengert. Tényleg csodákat művel. Pótoltam is,nehogy elfogyjon.






Az Árkádba vásárolgattunk és az egyik üzletbe leárazva megláttunk Anyával 2 ugyanolyan felsőt és megvettük, hogy legyen egy egyen felsőnk, ha megyünk valahova, majd egyszerre felvesszük. Két dolog miatt is tetszik, az egyik, hogy pillangós, a másik, hogy aszimmetrikus az alja. 

999 ft





A Tally Weijl-be volt 2-t fizetsz, 3-at kapsz akció és ki is használtam.

1. Vettem végre Chokert. Már nagyon szerettem volna, de látom meg kellett várjam az alkalmat, így máris szettet választhattam. 3 db van a szettben : egy kisebb ovális köves, nagyobb ovális köves és egy elefántos. Nagyon tetszenek.

Choker szett 595.-








2. Választottam egy karkötő szettet. 5 db feliratos karkötő van benne.

Karkötő szett 595.-








Ezt a gyűrű szettet kaptam ingyen, ami 295.- lett volna. 4 db gyűrű van benne. Egy sima karika, kocka alakú, csepp alakú köves és egy kerek kis köves.

Gyűrű szett 295.- lett volna









Csokifesztiválról hoztam szuvenírként a barátomnak ezt a fehér csokis-piros gyümölcsös szivet. Nagyon finom volt! 😄






Nem sok választás volt gyertya téren nálunk, volt karácsonyos és ez a Spa illatú, inkább az utóbbit vettem meg, mivel a karácsony már rég elmúlt.

Illatgyertya 550.-





Vettünk tesztelésre ilyen oxigénes golyókat. Nekem már volt, de a Barátom még nem látott ilyet, ezért kipróbáltuk. Meg is nőttek, de egyenlőre nem tudom hova tegyem, üvegvázába képzelem el, dekorációkkal, csak még vadásznom kell ilyeneket.






A Valentin-napi ajándékom is meg akarom mutatni nektek, mert szépségápolással is kapcsolatos. Kaptam egy élő, gyönyörű rózsát, egy mű rózsát és egy szív alakú smink tárolót. Mindennek nagyon örültem, ilyen tárolót már rég be akartam szerezni, hogy szivecskés, az mégjobban illett az alkalomhoz. Be is rendeztem. Azokat a dolgokat raktam bele, amiket sűrűn használok sminkelés közben, hogy kéznél legyenek egy helyen.











Az utolsó ajándékot Barátomnak vettem születésnapjára. Ez egy csillámos, piros láva lámpa. Régóta vágyott erre és én beteljesítettem a vágyát. Nagyon örült neki. Annyira megtetszett, hogy én is be fogok szerezni egy ilyet rózsaszínben.







Ennyi lett volna a februári vásárlásom. Április elején várlak titeket a márciusi vásárlással. Addigis kellemes hónapot mindenkinek! Puszi! 💗

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...