Látogatók

2012. december 7., péntek

Téli kedvencek 5.

Az utolsó előtti részben a téli cipők jönnek. Nem vagyok egy nagy gyűjtő, az a lényeg, hogy ne fázzon a lábam és ennyi. De azért figyelem azt is, hogy ne legyen ronda a csizma.  Tavaly beleszerettem egybe. 







Jó vastag csizma. Belül és a peremén is szőrmés. Nem olyan divatos, de meleg, ez a lényeg. Az anyaga hasonló, mint a velúr, nehéz takarítani. Ezt utálom benne. Mikor megszárad, ugyanolyan foltosan megmarad rajta a piszok.







Legalább már 5 éves ez a csizma, de nemigazán használom. Kényelmes meg divat a telitalp, de kocka alakú az orra és nagyon csúnya szerintem. Átbiciklizni a rokonokhoz ebbe nagyon jó. Amúgyis velúr, szintén nagyon nehéz takarítani. 







Ebbe tavaly beleszerettem. Ez az úgynevezett magassarkú, fűzős bakancs féle. Imádom! Ezen a télen is sokat fogom hordani.






Múlt héten kaptam a Barátomtól. Most ez volt a vágyam.  Olyan sportcipő. ami belül maximálisan bélelt, vastag bundás.  Lehet, hogy nem pont jó választás a fehér, hóba, sárba nem szeretnék járni benne. Szárazabb hideg időben inkább. De ez volt a legszebb.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...