Látogatók

2012. december 8., szombat

Első hó

Nálunk is leesett a héten az első hó. Sőt, ma megint elkezdett esni és úgy tűnik ez meg is marad. Lehet menni szánkózni. Ez az egyik, amit szeretek benne, a másik meg ugye a karácsony. Amúgy meg nem hiányozna a hideg. Az egyik kutyánk az imádja a havat. Amíg a másik csak óránként dugja elő az orrát a "szobájából" , addig Maci éjjel-nappal kint van. Szaladgál, hóba dugja a fejét, mindig havas a nózija.  A téli hétvégéken a kedvenc elfoglaltságom, plédbe burkolózni, illatos gyertyafény mellett teázgatva filmet nézni. Ez olyan magányos romantikázás. Vagy inkább relaxáció, ellazulás. De a szerelmünkkel kettecskén tényleg egy romantikus hétvégét lehet ebből csinálni. A téli programjain kívül, amit szeretnék még, az, hogy elmenni jégkorizni. Még sosem voltam és minden télen elszeretnék menni. Eddig még nem jutottam el. Görkorizni tudok, úgyhogy biztos nem lesz olyan nehéz megtanulni jégkorizni. Csináltam egy  pár képet az első hóról:
















Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...