Látogatók

2012. december 16., vasárnap

Hajápolás és formázás

A 2. legproblémásabb dolog rajtam az arcbőröm után a hajam. Vékony szálú, kevés és hajlamos a zsírosodásra. Kipróbáltam már sokmindent töredezés, zsírosodás ellen, hajdúsítókat... Nemigen váltak be, de most úgy tűnik, hogy van pár termék, aminél maradni fogok. 






Isana sampon. Állítólag hajdúsító hatása van, de nem vettem rajta észre. Nekem nagyon bevált a fodrász sampon, az a nagy zöld tubusos, de kiakartam ezt próbálni. De semmi hatása. Viszont elég jól bánik a zsíros hajjal, de visszafogok térni a fodrász samponhoz.






Isana hajbalzsam. Párban vettem őket. Ez egy lemosható balzsam. Szoktam lemosandó és nem lemosandó szereket egyszerre. Selymes lesz a hajam tőle és könnyű kifésülni.






Gliss Kur hajregeneráló balzsam. 1 héten 1x használom. Töredezett, száraz hajra ajánlott. Száraz éppen nem a hajam, de könnyen töredezik. Fésüléskönnyítő hatása is van. 






Szilikonos hajvégápoló, 50 ml. Rászoktam a hajvégápolókra is. Az első az Avontól volt, amit majd pont egy éve kaptam. Ezt most a Rossmannban vettem. Száraz, festett, igénybevett hajra ajánlott. Nyáron jobban hasznát vennénk, mert napfénytől véd, tenger és fürdővíztől és szolárium hatásaitól.






Seven hajformázó hab, 200 ml. Hajvasalás, göndörítés előtt szoktam bekenni vele a hajam. Extra erős tartása van. Nagyon nehéz formázni a hajam, sehogysem szokott megállni, ahogy szeretném. Ez egy kicsit segít rajta. 






Kallos hővédő, 200 ml. Hajszárítás, hajvasalás, göndörítés előtt szoktam befújni vele a hajam. Nem tudom mennyire jó a hatása, remélem azért segít valamennyit. Megvédi a hajat a kiszáradástól. 






Dyras hajvasaló. Ez az első normális hajvasalóm. Tescoban vettem, de elégedett vagyok vele. Kerámiás, gyorsan melegszik. Több, mint egy fél éve már biztos, hogy nem vasalom a hajam. Nem érzem szükségét meg megkímélem tőle a hajam. Szóval egy ideje nem lett elővéve.






Philips Girl Glam hajformázók. Első hajformázó szettem, amit pár éve kaptam karácsonyra. Van egy alap kis "fogóka", amibe bele lehet dugdosni a formázókat. A hajvasaló nem igazán felel meg, az el is romlott egyébként. De a göndörítők elég jók. Csak sajnos az én hajam egy órán belül kirugja, ha nincs megfelelően fixálva. Van még benne normál méretű göndörítő, amire rálehet húzni egy spirált, ami nagyobb hullámokat csinál. Van még egy háromszög alakú göndörítő. Volt még hozzá csatok és egy kis tükör.






Hausmeister kreppelő szett. Ezt tavaly karácsonyra kaptam, ami nagyon jól jött, mert az előző szettemben ugye elromlott a hajvasaló rész, aminek a lapja hátulján kreppelő van és azt sem tudom használni. Ennek is cserélhető lapjai vannak. Van egy kis kreppelő, nagy kreppelő és van egy hajvasaló lapja.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...