Látogatók

2012. december 31., hétfő

BÚÉK!

Elérkeztünk az év utolsó napjához! (Már megint. :) ) Olyan gyorsan telnek az évek. Tegnap még nyár volt. Tegnapelőtt meg még tinédzser voltam. x) Tavaly házibuliba voltam. Jól éreztem magam. Jobban szeretem a házibulikat, mint a disco-t, mert ott szűk körben, haverokkal vagy. Nem idegenekkel. Ellehet férni kényelmesen. Kajálhatsz, ihatsz...De most disco-ban leszünk. A virsli és a szendvics evés így elmarad gondolom. És azt sem tudom, hogy éjfélkor hogy fogunk pezsgővel koccintani. Még sosem voltam szilveszterkor disco-ban. Egyébként se nagyon járok. De remélem, hogy jó lesz az egész és biztos jól fogom érezni magam. Mindenkinek jó szórakozást, akik otthon lesznek, azoknak kellemes tv-zést és pihenést, na meg jó étvágyat a virslihez és a szendvicsekhez! ;)
















Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...