Látogatók

2012. december 30., vasárnap

Karácsonyi ajándékaim

Nagyon jó karácsonyom volt. Sikerült mind a 3 nap majd kipukkadnom. Finom kaják, sok sütemény, töltött káposzta, szaloncukor, karácsonyfa, ajándékok....Ezeket mind imádom ebben az ünnepben. Sajnos nem volt fehér karácsonyunk. Sőt, inkább "meleg" idő volt, mint hideg. De legalább eljutott mindenki szépen oda, ahova menni akart. Évek óta ez az első karácsonyom, hogy nem kaptam szatyornyira a sminktermékeket. Nem is baj, van már belőlük elég. Viszont a gyerty szeretetemet tekintve, ők voltak többségeb. Méghozzá ketten.






Nevelőapámtól ez az egyik ajándék, amit kaptam. Mindenki előtt teljesen nyílt , hogy imádom a pillangókat. A falam, a szobám, a függönyöm tele van pillangókkal. És sok más pillangós tárgyam is van. Nagyon szép ez a 4 db, már fennt is "repkednek" a függönyön.






A 2. ajándéka ez a karkötő, amit csináltatott. Szóval kézzel készített. Sejtette, hogy a rózsaszín az egyik kedvenc színem. Nagyon tetszik, nagyon szépen van megcsinálva. 







A 3. ajándéka ez a fenyőfás gyertya. Nagyon ötletes és aranyos. Sajnos a tetejéről az árcímke lehúzott egy kis darabot.






Mamáméktól ezt a kagylós bonbont kaptam. Nagyon népszerű a családunkban ez az édesség, Anyukám és Keresztlányom is ilyet kapott születésnapjára. Isteni finom egyébként, szóval nem csodálkozunk, hogy mindenki ilyet vesz. 






Barátomtól Palette hajfestéket kaptam, N4-es, világosbarna árnyalatban. Azért vette, mert szivárványos ombré hajat szerettem volna szilveszterre. Neki meg nagyon nem jön be, úgyhogy megelőzött és azt mondta, hogy ilyenre fessem be. Nekem sötétszőke a hajszínem és ez a festék rajta majdhogynem fekete lett. De a Barátom biztos, hogy ezt akarta elérni.






Öcsém első ajándéka Fa sport csomag. Tusfürdő és dezodor van benne. A tusfürdőnek tipikus tusfürdő illata van. A dezodornak meg kellemes, nőies, kicsit virágos.






Öcsém 2. ajándéka egy gyertya. Boldogságot jelképezi, a kínai írás szerint, ami rajta van. Narancs illatú, már csomagoláson keresztül is érzik, hogy milyen erős, narancsos illata van. Nekem nagyon tetszik, nem fogom elégetni, díszként tökéletes, mert sajnálom.






Nagynénéméktől ezt a Dove csomagot kaptam. Szappan, dezodor és tusfürdő van benne.  Ennek a natúr Dove-nak mindig ilyen krémes illata van. A tusfürdő kicsit jobb illatú, mint a dezodor.






Anyukáméktól pulóvert kaptam. Imádom a rénszarvasos, norvég minta-féle téli ruhákat. Jó vastag és hosszított.






Barátom Keresztanyjáéktól Pickwick tea válogatást kaptam. Mintha tudták volna, hogy imádom a teákat. Pedig szerintem nem tudják. Nagyon örülök neki, vannak benne új ízek, amiket még nem próbáltam.






Barátom nagynénjééktől Ferrero Rocher-ot kaptam, gyönyörű díszdobozban. 






Barátom Anyukájának 1. ajándéka egy karkötő. Csilli-villis, szilveszterkor nagyon jó lesz a rucimhoz. Ez is kézzel készült.







Barátom Anyukájának 2. ajándéka sólámpa. Színváltós, USB-s csatlakozója van. Velem mindig ott van éjszaka a laptopom, úgyhogy tudom is hova csatlakoztatni. Nem szeretem, ha teljes sötétség van a szobámban, akartam valamit, ami halványan bevilágítja a szobám. Hát itt van, azóta világít minden éjszaka, mivel nem erős a fénye, tudok mellette aludni és a színváltások sem zavarnak.






Unokabátyjámtól pezsgőt kaptam, ami holnap el is fog fogyni. :P

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...