Látogatók

2012. december 2., vasárnap

Téli kedvenceim 2.

A 2. részben a pulóvereimről írok, amiből elég sok gyűlt össze a 2 év folyamán, teli már a gardrób szekrényem akasztós része, úgyhogy próbálom mostmár kerülni a pulóver vásárlást és jövőre majd szelektálni.






Legutóbbi szerzeményem a Hádából. Nekem annyira, de annyira tetszik. Olyan télies hangulata van. 






Ennek már kicsikét szilveszteriesebb a hangulata, rózsaszín, csillogós. Leértékelten vettem.






Azért szeretem ezeket a hosszú pulóvereket, mert ruhaként is hordhatom. Alá veszek egy vastag harisnyát és máris téli ruha válik belőle. Nyáron alig tudok megszabadulni az egyrészes ruháktól, annyira szeretem őket, úgyhogy télen is megoldom.






Ő is a Hádából van. Denevérujjas, lehajtott nyakú.






Ennek is szilveszteri hangulata van. Arany csíkos, bő, lehajtott nyakú.






Ezt itthon találtam. Nem tudom kié volt és hogy honnan jött, de gyönyörű szép fehér pulcsi. Úgyhogy eltulajdonítottam.






Tavaly oda voltam ezekért a pulcsikért. Azelőtt nem volt ilyenem. Ez is hosszított.






Ez is egy hosszított pulóver, de ezt már nem hordanám ruha helyett, mert épphogy a fenekem alá ér. A derekához járt egy öv. Szűkített az ujja és az alja is. Egyik nap megláttam az üzletben, másnap már mentem is érte vissza. 






Az egyetlen Jeans Club-os ruhám. Azon kívül van még egy ékszerem onnan. Úgy sajnálom, hogy bezárt az az üzlet. Olyan jó dolgok voltak ott elérhető áron. Nem volt alkalmam bevásárolni onnan, csak 1-2 alkalommal tudtam bemenni. De most van egy hasonló üzlet, ami nálunk a Jeans Club helyén nyílt, a Cosmos City , amiről már írtam. Onnan is jó lenne bevásárolni majd.






És az utolsó, ami szintén egy mellény, amit tavaly karácsonyra kaptam. Vékony anyagú, köves díszítéssel. 

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...