Látogatók

2012. december 28., péntek

Ajándék ötletek, nem csak karácsonyra

Ajándékozni nem könnyű, de nagy öröm. Karácsonykor mindenkit megszeretnék lepni, ahogy tudok. Kifejezni egész éves hálámat és szeretetemet. :) Ezeket az ajándékötleteket hasznosíthatjátok szülinapra és névnapra is. Vagy akár csak úgy, meglepetésként. ;)






Karácsonyra sokan szoktak pezsgőt ajándékozni, mivel közel van a szilveszterhez. Én nevelő apámnak Törley pezsgő szettet vettem, amiben van egy pezsgős pohár és persze egy pezsgő. A pohár miatt maradandó ajándék is, a pezsgőt meg fellehet hasznosítani szilveszterkor.






Öcsém Anyukánknak ezt a tea szettet vette. Most sok Pickwick szettet lehet kapni, pl : ajándékdobozzal vagy ilyen epres csészével, mint a képen. 3 féle tea van hozzá : barackos, cseresznyés, zöld tea. 






Anyának egy rövid ujjú pulóvert vettem. Most nemigazán van oda a fekete cuccokért, úgyhogy színesben vettem.






Unokabátyjámnál kicsit viccesre vettem a dolgot és kapott egy szép, zöld fogkefét. :D






Öcsém az Apjának Hubertust vett. Ez az a gyógynövényes, ánizsos ital.






Most nagy divat lett ez a kesztyű, ami az érintőképernyős telefonokkal kompatibilis. Mivel az okos telefon típusúakhoz nem mindegy mivel érsz már hozzá. Az enyém, a Samsung Champ, ami ilyen egyszerűbb telefon, sima kesztyűben is tudom nyomkodni. De pl a barátomé, Alcatel OT 995, annak már nem mindegy. Ezért vettem a barátomnak ezt a kesztyűt, hogy ne kelljen fel-le húzogatnia a hidegben. 






Öcsémnek ezt a kesztyű szettet vettem. Úgy tudtam, hogy egy sincs neki, mostmár 2 is van.






Tatámnak szinte minden évben arcszeszt veszek. Ő teljesen megvan ezzel elégedve.






Unokaöcsém pattanásos tini korszakában van és nagyon megtetszett neki a korrektorom, hogy milyen csodásan eltünteti a bőrhibákat. Ezért vettem neki egyet. Ki mondta, hogy pasik nem használhatják? o.O






Keresztlányom most 5 évesen jött rá a puzzle rakás mesterségére. Szinte mindenkitől puzzlet meg kirakó kockát meg dominot kap egy ideje. Mikor megláttam ezt a könyvet, gondoltam hatalmas ajándék lehet. Minden egyes oldalán kirakható mitológiai lények vannak.






Apáméknak egy ilyen Pickwick tea válogatást vettem. Nagyon finom lehetnek a benne lévő ízek.






Nagynénémnek egy szemhéjtus volt a vágya, úgyhogy vettem egyet. Úgy láttam nagyon jó az applikátora. Nem túl vékony, nem fityeg össze-vissza. Szép vonalat lehet vele húzni.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...