Látogatók

2012. december 13., csütörtök

Meglepi

Ma elég nagy meglepetés ért. Az Essence oldalán minden nap játszok a kalendárium játékával. Nagyon jó csomagokat lehet nyerni. Én is olyan reményeket fűzök ehhez a játékhoz, hogy hátha. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy eséllyel lehet nyerni. Úgyhogy ma meglepetésemre megérkezett a nyeremény csomag, a Class of 2013 trend kiadásból. Nem is kaptam semmi értesülést arról, hogy nyertem volna, semmi üzenet. Úgyhogy nagyon meglepődtem és nagyon örülök. Érdemes azért játszani. Nem sűrűn nyerek, de most szerencsém volt. Elő karácsonyi ajándék. :)






Így érkezett a csomagom.






És kibontás után... Egy szép rózsaszín-áttetsző Essence-es tasakban voltak a termékek.






Kék szemhéj ceruza. Nincs ilyen ceruzám és még nem is használtam. Ideje kipróbálni. 03 Blues Of Being Cool






Nagyon cukik ezek a gumik. Amúgyis kedvelem a masnis dolgokat. 






Nekem kicsit fura ez a púder. Azt olvastam róla, hogy sápít. Nem tudom ki akar sáppadtan kinézni. Nekem amúgyis nagyon fehér bőröm van, úgyhogy nem akarok még rontani rajta. Majd kipróbálom milyen hatása van. 01 Sheerleader






Nagyon jól néz ki ez a pirosító. 2 hónapja vettem egy újat, ami Essence barack árnyalatú, de legalább nem kell majd gondolkoznom azon, hogy milyen pirosítót vegyek legközelebb. Nem szokásom felhalmozni őket, hogy egyszerre 5 pirosítót használok meg szempillaspirált.  Elég belőle egy is, amíg el nem fogy. 01 Alpha Better Gamma






Még nem teszteltem őket, gyors megakartam nektek mutatni, hogy mit nyertem. Szájra való dolgok között ez a 8,5 ml-es szájfény volt a csomagban. Jó illata van, nem tudom mihez hasonlítani. Barbi rózsaszín színe van és appikátoros. 01 Alpha Better Gamma






Eléggé fogynak most a lakkjaim, úgyhogy ennek most külön nagyon örülök. Főleg, hogy nem volt még Essence körömlakkom, nekem a mennyiségéhez képest drága. De most kipróbálhatom. Az egyik egy bordó, 03 Ready For Rush Week? , a másik egy szürke, 02 School's Out Forever. Majd kipróbálom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...