Látogatók

2012. december 17., hétfő

Arcápolás

A legproblémásabb rész rajtam az arcbőröm. A mai napig nem tudok ellene tenni. Sokmindent kipróbáltam, de eddig még semmi sem használt igazán.  






Sajnos még mindig előjönnek a pattanásaim, főleg erős, fűszeres ételektől. Ez az SOS pattanástalanító, hatékony, de nem azonnal. Pár nap alatt szárítja le. Amit utálok benne, hogy hámlik tőle a bőröm. Persze gondolom ez egy hatása. 






Arctej. Naponta használom, minden este. Tisztítja és egy kicsit szárítja a bőröm. Észrevettem, hogy minél jobban próbálom kiszárítani a bőröm, annál inkább zsírosodik. Úgyhogy száraz bőrre való krémeket kellene vennem.






Tonik. Minden este használom és sminkelések előtt. Megtisztítja az arcbőrt, ezen kívűl más eredményes hatása nincs.






Arcradír. Nagyobb szemcsés, mint amilyet ezelőtt használtam. Hatásosabb is. Szépen leradírozza a bőrt.






Éjszakai hidratáló krém. Elég régóta használom, már nem sok van benne. 1 héten 1x szoktam bekenni vele az arcom, nem akarom túlzásba vinni a használatát.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...