Látogatók

2012. december 4., kedd

Téli kedvencek 3.

A téli kedvencek 3. részében a télen hordott nadrágjaim közül a kedvenceimet mutatom be.






Csizmához elegáns téli rövid nadrág. Kaptam kb tavaly, még nem volt rajtam, de télen biztos, hogy hordani fogom. Remélem nem híztam ki, mert mikor próbáltam, akkor még pont beért, harisnyával  biztos nehezebb lesz begombolni. Azt nem tudom még, hogy nejlon vagy vastag harisnyával hordjam-e.






Állatmintás cicanadrág. Az egész nadrágot ilyen háló szerű anyag borítja. Jó vastag, bélelt. Télire tökéletes.






Fekete cicanadrág. Szintén bélelt, vastag. 






Fekete, kocka mintás cicanadrág. Se nem túl vastag, se nem vékony. Olyan közepesen vastag. 






Fekete, selyem anyagú cicanadrág. Húzott anyaga van és gumis végig a lábszára 2 oldalt. 






Koptatott farmer, gyűrött anyagú.






Barna, sztreccs anyagú tapadós nadrág.







Fekete nadrág. Fényes, ilyen selyem hatású anyaga van. 






Vastag szoknya. Ez a szoknya még anyukámé volt. De szerintem csinos. Őszi-téli időhöz alkalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...