Látogatók

2012. december 6., csütörtök

Outfit

Sok külföldi blog videó-s csajszit követek. Mióta bejött a tél, azóta észrevettem, hogy új divat jött létre a téli időszakra. Nem túl meleg viselet, Amerikában biztos enyhébb a tél, de itt megfagynánk ebben az öltözékben, kivéve aki autóval jár mindenhová. Akik biciklivel járnak és tömegközlekedéssel, azoknak kellemetlenebb lesz. Én úgy vagyok vele, hogy nem számít. Legyünk télen is divatosak és nekem nagyon tetszik az összeállítás.







Ennek a lényege, hogy hosszított pulóver vagy szoknya, esetleg rövid nadrág térd zoknival vagy lábszárvédővel, harisnyával és csizmával. A csizmából ki kell lógnia a zokninak. Nekem egyenlőre ez a rózsaszín összeállításom van meg feketét is tudok összeállítani, mert van lábszárvédőm.




Gyűjtöttem egy pár képet erről:











Videókat is gyűjtöttem, amiben látható ez a fajta outfit:













Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...