Látogatók

2017. december 12., kedd

Outfit a hét minden napjára

Újabb outfit tippek a hét minden napjára. Ősz végi-tél eleji összeállítások.





Hétfő:

Egy sárga szett, hosszított, ruha pulóverrel.  Testszínű vastag harisnyával és jó meleg, bundás bakanccsal, ami barna színű.






Kedd:

Kék szett a barna bakanccsal. Egy farmer nadrág és egy bohókás póló.






Szerda:

Fekete szett, kora őszre vagy napsütéses időkre. Sztreccs anyagú, köves nadrághoz fekete félcipő és vastag, hosszított hátuljú pulóver.






Csütörtök:

Rózsaszín szett, melegebb, szintén napsütésesebb időkhöz. Póló ruha vastagabb, testszínű harisnyával ajánlott. Vastagabb talpú sportcipő, hogy azért hidegebb talajon már ne fázzunk fel. Egy elől megkötős, fodros kardigán a ruhához.






Péntek:

Egy picit elegánsabb szett. Ing lila szoknyával. Egy fekete-rózsaszín csíkos harisnyát viseltem hozzá, de lehet teljes rózsaszín vagy testszínű. Egy vastag, cipzáros, csajos pulcsit húztam hozzá. Lábbelinek egy nagyon köves, vastag, bundás csizmát húztam.






Szombat:

Pólóruhát húztam a vastag harisnyával És egy gombos kardigánnal. Hozzá a köves csizmát választottam.






Vasárnap:

Vastag ruhát húztam, szürke harisnyával. Hozzá egy simán magamra kapós kardigánt, asszimetrikus formával. Hosszú szárú, fekete, lakkozott csizmát választottam.








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...