Látogatók

2017. december 14., csütörtök

Viszkok Fruzsi kedvencei neszeszer

Az első neszeszerről sajnos lemaradtam, mivel először az üzletekben kerestem, ahová ki sem jutott vagy hamar elfogyott a termék. Utána online is kerestem és már elfogyott.
Erre az ünnepi kiadásra azonnal lecsaptam, miest kirakták az online elérhetőségét. Egy percet sem gondolkoztam, hogy megrendeljem-e. Fruzsit régóta követem, a kedvenc magyar vloggerem. Szóval nagy öröm volt számomra, hogy be tudtam szerezni a neszeszerét.

Egy nagy dobozban érkezett, buborékos csomagolással körbe tekerve.




Kaptam hozzá egy akciós újságot, egy katalógust és pontgyűjtő füzetet 2 db ponttal.


Maga a neszeszer nagyon közel áll hozzám, imádom a csillogó, fényes dolgokat, nagyon jó az anyaga. A bojt különösen feldobja az egészet. Igazán csajos stílusú. Egy papír található még rajta, ahol a termékeket mutatja be, amik a neszeszerben találhatóak.



Olyan termékekre tehettem szert ebben a csomagban, amiket még sosem próbáltam, terveztem, hogy megveszem vagy úgy éreztem, hogy nincs rá szükségem, de a szett által beleszerettem ezekbe az eddig ismeretlen termékekbe. Ilyen például a szemöldök formázó paletta. Eddig csak ceruzával festettem ki a szemöldököm, de utoljára már csak fixáló zselével formáztam. Mikor kipróbáltam ezt a palettát, tátva maradt a szám. Olyan természetes hatása van és rájöttem, hogy hézagos a szemöldök, nem túl sűrű és ez kitölti a helyeket, ezáltal szebb lesz a hatás. Én a világosabb barnát használom, sötét szőke típus vagyok, de nem üt el az összképtől. Van hozzá egy kis ecset, amit én szoktam használni, mert tökéletesen lehet vele dolgozni. Az alján található 3 db szemöldök sablon. Szóval nagyon ajánlom a terméket, igazán szuper.


A következő termék egy Rival de L. Young ajakfény. Hosszantartó, 24 órás. 2 fázisból áll. Először a színt kened fel, utána az áttetsző fényt. Nekem tetszik a színe, ilyen burgundi pirosas. Igazából ezt nem használtam még, de mindenféleképpen ki fogom próbálni. Jó terméknek tűnik.




Amit régóta szerettem volna kipróbálni, de valahogy nem éreztem nagy szükségét, az egy highlighter paletta. Nem is tudtam hogy tudtam eddig enélkül létezni. Egyszerűen imádom. Gyönyörű színek vannak benne. Tartalmaz egy highlightert, bronzosítót és pirosítót. Mind a hármat használom és csodálatosan fénylik, csillog. Kevés kell belőle, hogy meglátszon, szóval nagyon pigmentáltak. Különösen az ünnepekre csodásak lesznek. Ebből a márkából ki sem néztem volna, hogy ilyen jó minőségű.




A következő termék egy kéz krém és maszk. Ebben a hidegben nagyon hamar kiszárad a bőrünk, főleg a kezünk, ami a legtöbbet van szabadon. napközben is használható, de estére pakolásként is felvihető. Nagyon jó ötletnek tartom, hogy beletették a csomagba, évszakhoz illő termék. Mandula olajat, sheavajat és E vitamint tartalmaz. Nagyon jó, mandulás illata van, karácsonyi érzést kelt.


Van egy kis pici, cuki termék is a szettben, méghozzá egy Isana 1 perces SOS hajpakolás. Igénybe vett, száraz hajra ajánlják. Nekem inkább zsíros típusú a hajam, de így tél idején, lehet nem fog ártani, ki fogom próbálni. Argánolajat és vörös áfonyát tartalmaz. Ápolja és javítja a haj szerkezetét. Szilikonmentes. Elég jónak ígérkezik.


Az utolsó termék egy csillogó pigment. Az én neszeszeremben ezüst volt. Kimondottan ünnepies, bulis. Karácsonyra vagy szilveszterre tökéletes. Nagyon szépen csillog, erős, jó a pigmentáltsága. 






Remélem kedvet kaptatok ehhez a neszeszerhez és ha még lehet megrendelitek vagy megveszitek az üzletben. Nagyon sok hasznos termék van benne, amit az ünnepekre fel lehet használni és a téli évszaknak is megfelelő.

Puszi mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...