Látogatók

2017. december 30., szombat

Avon

Karácsony előtt is rendeltem kis csomagot, mert szerettem volna ajándékot is venni belőle.

Az első termék, amit ajándéknak rendeltem, egy horoszkópos karkötő. Nekem nagyon tetszik, de annak is , aki kapta tőlem. A medál nagyon szép, hogy kövekkel van kirakva.


Karkötő 1599.-

Másik ajándékként egy ilyen karácsonyi illatú szettet rendeltem. Fahéj és vörösáfonya illatuk van. Ez a szett tartalmaz egy testápolót, tusfürdőt és testpermetet.

Naturals szett 1299.-

A testápoló krémes állagú, hosszan tartóan hidratál és puha érzetet kölcsönöz a bőrnek.


A testpermet azonnal felfrissít és illatával felüdít.


A tusfürdő tisztít és hidratálja a bőrt.


Fogyóban van a párna permetem és mivel nagyon megszerettem ezt a levendulásat, utánrendeltem. Ellazít és nyugalmat áraszt. Sokkal kellemesebb az alvás ezzel az illattal. Reggel ágyazásnál befújom a párnákat vele, estére, mire lefekszem, nem lesz már erős, intenzív illata, hanem kellemes, gyengéden érezhető.

Párnapermet 1299.-

Az utolsó termék, amit rendeltem, egy hajvégápoló olaj. Hetente egyszer használom, ne legyenek szárazak a hajvégeim, szárítás előtt felkenem. Simává, hidratálttá varázsolja a hajam, könnyebben ki tudom fésülni. Fényesebb és egészségesebb külsőt ad a hajnak. Minden hajtípusra használható, az én zsíros féle hajam nem lesz tőle mégzsírosabb.Táplálja és selymessé teszi a hajvégeket. A töredezett hajvégeket rendbehozza. Végül erősít is.


Hajvégápoló 929.-

Az Avon sorsoláson megint nyertem egy terméket. Méghozzá egy Planet Spa arckrémet. Nem vagyok oda értük, van már egy rakat a fiókban, mert zsíros a bőrtípusom és úgy érzem tőle, hogy mégzsírosabb, eldugítja a bőrömet, stb... így csak ritkán használom. Mikor megláttam, hogy éjszakai arckrém, akkor megörültem, mert azt használok heti 2x. Éjszaka nem zavarnak a krémek az arcomon. Ráadásul gyönyörű, arany féle színe van és csillámok találhatóak benne. Ettől mégjobban kedvet kaptam hozzá. Segít helyreállítani a bőr ragyogását és simaságát. Gyöngyport és algát tartalmaz. Gondolom a gyöngypor az, ami csillog a krémben. Mélyen táplál, hidratál és regenerál. Úgyhogy köszönöm szépen a nyereményt, mégiscsak hasznát veszem!







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...