Látogatók

2017. december 20., szerda

DM Lifebook

Nagy szerencsém volt, hogy pont a DM-ben jártam vásárolni és megpillantottam a Lifebook-ot. Nem terveztem be, nem is tudtam róla, de tavaly jártam utána és elfogyott mire szerettem volna venni. Nem kell más hozzá, mint 200 pont + ezer ft. Ennél olcsóbban ilyen tervezőt nem is szerezhet be az ember. Pont volt 200 pontom, szóval a sors is azt akarta, hogy nekem Lifebook-om legyen. Különféle előlappal lehetett kapni, mindegyik egyedi tervezésű, vidám színkavalkádos. Nagyon szeretem az ilyen bő és részletes naptárakat. A matricák meg teljesen függővé tesznek, amik hozzá járnak és én is szeretek különféléket beszerezni. Szeretek tervezni, ragasztgatni a matricákat, nagyon jó elfoglaltság, pár perces kikapcsolódás. Lássuk is milyen a Lifebook.

Egy kis dobozban lehetett kapni, aminek a hátulján a különféle Lifebook-ok stílusát lehet megnézni, milyen dizájnban lehet még megvenni.


Maga a könyv spirálos, kemény fedelű. Kettő könyvjelző található hozzá.


Az első oldalon a személyes adatokat adhatjuk meg, hogy mindenki lássa kihez is tartozik a naptár.  Véletlen elveszne, vissza tudja juttatni a megtaláló. Emellett nőies rajzok is vannak benne, hogy igazán csajos legyen a Lifebook.


A következő és az azutáni évről is található összegző rész, előre meg tudjuk nézni hanyadika milyen napra esik, ilyesmi. 


A Szülinaptárba előre beírhatod a családod, barátaid szülinapjait, hogy előre lásd melyik hónap az, amelyikre a legjobban készülni kell. Vagy egy hónappal előtte be lehet szerezni az ajándékokat, meg lehet szervezni a szülinapi ünneplést.


A havi összesítőben átlátjuk a hónapban a napokat, a hónapra jellemző információkat, teendőket írhatjuk, jelölhetjük meg.


Minden hónap előtt egy rajz és egy idézet vár minket. Tanács adó jellegű idézetek, segítenek a minden napokban és a jövő tervezésével kapcsolatban.


A naptár legtöbb lapját a heti tervező tölti be. Itt már részletesebb programokat, infókat adhatunk meg a napokhoz, én ide szoktam a matricákat is jelölésként ragasztgatni. Névnapok vannak megadva, kiszínezheted, hogy milyen kedved van, vannak ugye smiley-k és az időjárást is megadhatod, hogy éppen milyen idő van aznap. A legalján láthatjátok, hogy hány napból áll egy hónap és melyik napra hanyadika esik. 


A hónapok végén Jegyzet oldal vár, ahova felírhatunk dolgokat. Például milyen emlékezetes dolog történt a hónapban vagy én a vásárlásaimat, rendeléseimet szoktam felírni.



Az egyik nagyon hasznos rész benne a Pénzügyi tervező. Felírhatjuk mennyi fizetést kaptunk, mik a kiadásaink és mennyit költünk, végezetül mennyink marad. Következő hónapra látni fogjuk, hogy mennyi a költségünk, miből kell visszább venni, hogyan tudunk spórolni. Előre felírhatjuk azokat a kiadásainkat, amire számítani lehet és kivonhatjuk a fizetésből, a maradék pénzt pedig eloszthatjuk mire költsük, mire kell és mennyit akarunk félre tenni. Szerintem nagyon hasznos oldalak ezek.



Akik még iskolába járnak, azoknak van benne egy órarend, amibe A és B hetet is bele lehet írni.



Kitéphető cetlik is vannak a naptárban, ahol teendők és bevásárló lista kategóriák vannak, ha megyünk a városba, felírhatjuk milyen helyekre kell beugranunk, miket kell elintéznünk. A bevásárló listába pedig napközben ami elfogy vagy eszünkbe jut valami, ami kell felírogathatjuk, boltba menet előtt kitéphetjük és így nem felejtünk el semmit megvenni.


És a matricák sem maradhatnak el a legvégén. 2 oldalnyi található benne. Bejelölheted mikor mész fodrászhoz, kávézni a barátnőddel, szülinapokat és programokat a szerelmeddel.




Egy kis tasak van a legvégén, amibe emlékeket, jegyzeteket lehet eltenni. Vagy bármit, ami fontos nekünk. Külön gumis leszorító van hozzá.


Végül a csajos rajz a legvégén, ami igazán nőiessé teszi a Lifebook-ot.


Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a Lifebook és gyorsan beszerzitek a DM-ben még az újév előtt. 
Szép napot mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...