Látogatók

2017. november 27., hétfő

Havi vásárlás

Összegyűjtöttem miket vásároltam az elmúlt hónapokban.



A munkahelyemre vettem ezt a kapcsos irattartót, a munkalapom így nem gyűrődik össze. Ráadásul nagyon csajos is, pillangós. A Pirex papír-írószerben szereztem be.







Barátnőmnek névnapja volt, ezért benéztünk a Colorado-ba és leárazva találtuk ezt a gyönyörű ékszer tartó dobozkát, ami szív alakú. Kettő fakkos, a tetejébe van egy tükör. Műbőr anyagból készült. 








Szerbiából kaptam macis gumicukrot. Nagyon finom, kis puha cukorkák, gyümölcsös ízesítéssel.







Szintén Szerbiából kaptam ezeket az italporokat. Egyik banános, másik vaníliás. Mindkettő nagyon finom, de nekem a vaníliás jobban ízlett.






Vettem vattakorongokat, újra, amihez a grátisz, kis csomagos volt. 100 ft-os-ban vásároltam. 

Vattakorong 399.-





Egy jó időre bevásároltam a fürdőszivacsokból is. 3 db-os kiszerelést vettem. Kettő rózsaszín és egy kék színű van benne. 100 ft-os üzletben vettem.

Fürdőszivacs 189.-





Vettem egy műanyag tárolót, amiben egyszerre elfér az összes ecsetem, plusz meg jó pár dolog, mint a paletták vagy rúzsok is. Nagyon jól mutat a szintén fehér fésülködő asztalomon. 

Tároló 849.-






Nagyon szeretem a PickWick variációs teáit. Egy dobozban 4 féle. Ez mondhatni a hagyományos citromos, barackos.. ilyet már többször vettem.






Most a Signal-nak ezt a mikro szemcsés fogkrémjét vettem meg. 100 ft-os üzletben vásároltam.

Signal fogkrém 390.-





Kis mécsesként mango és banán illatút vettem. Imádom mindkét gyümölcsöt. 6 db van benne. Egy héten 2x használom körülbelül.

Illat mécses 199.-





Nagy ritkaság errefelé a kedvenc kávém, néha zacskóban, időnként csak darabra tudom megvenni. Most például már hetek óta nem találok a boltokban.

La festa 3:1 kávé 40.-





Legtöbbször édesítő tablettát szoktam használni, bármilyen innivalóba, esetleg, ha főzök valamit, még abba is. Ezt a fajtát szoktam meg. 100 ft-os üzletben vettem.

Édesítő tabletta 350.-





Elromlott a kis gyújtóm, amivel a gyertyákat szoktam meggyújtani. Beszereztem egy újat. Ilyen sötét barna, gyertya mintájúak voltak. 100 ft-os üzletben vettem.






Vettem egy jó nagy kiszerelésű nedves törlőkendőt. Biztos elég legyen jó sokáig. Alkohol és parabén mentes. 5,5 a PH értéke. 120 darab kendő van benne. Meg vagyok vele elégedve. 100 ft-os üzletben vettem.

Nedves törlőkendő 499.-





Barátnőmnek születésnapja volt és mivel most költözött új házba, gondoltam az ajándék legyen olyan témájú, ami a házhoz kapcsolódik. Megláttam ezt a csinos, fiatalos dizájnba öltöztetett Házi áldást és lecsaptam rá. Tudom, hogy szereti a lila színt és a házban is vannak ilyen színek. Nem lőttem félre vele. Lehet még magamnak is beszerzek egy ilyet. 100 ft-os üzletben vettem.






Imádom a kakaót és mivel nem volt darabra kapható Nesquik kakaópor, így vettem egy nagy csomagosat. Jobban megéri. Glutén mentes és sok vitamin van benne. 100 ft-os üzletben vettem.






Újabb PickWick variációk tea. Számomra új fajta ízek találhatóak benne. Citrom és grapefruit, eper krémes ízzel, málna-feketeáfonya-vanília és cseresznye joghurt ízzel. Az eper és cseresznye a legfinomabb. 100 ft-os üzletben vettem. 






Vettem egy bútortisztító nedves törlőkendőt. Napközben bármire jó, kávéfolt az asztalon vagy bármit letörölni. 100 ft-os üzletben vettem. 72 db van benne.

Nedves bútortisztító kendő 499.-





Nemsokáig tart nálam egy csomag gumicukor, így kettőt is vettem. Az egyik egy számomra új fajta, ami egy vega gumicukor. Nagyon érdekes, tömör állaga van, de nagyon finom, piros gyümölcsös ízesítésű. A másik a trópusi gyümölcsös, a kedvencem. Nagyon szeretem az állagát és a finom, vegyes gyümölcsös ízét. 






Bourbon vaníliás illat mécseseket vettem. Ez már egy ősziesebb illat. 6 db van benne. 100 ft-os üzletben vásároltam.

Illat mécses 199.-

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...