Látogatók

2017. december 13., szerda

Joy magazin

Én is beszereztem a Joy decemberi számát, amihez egy 2018-as kis naptár volt. Én minden évben ezt a naptárt használom és viszem magammal a táskámban.







Volt egy kis Nivea katalógus az újsághoz. Tippeket olvashatunk benne, termék információkat és frizura ötleteket.






A kis naptár legelején egy összesített naptár található és személyes adatokat adhatunk meg. Ha véletlen elveszne vagy baleset érne, tudjanak információt rólunk, családtagjainkról, telefonszámokat stb...


Idézeteket is találhatunk a naptárban, inspiráló, nap indító szövegek. Minden hónap elején található egy oldal, ahol célokat adhatunk meg az élet különböző területein. Hová szeretnénk eljutni, mit tervezünk, milyen programokra megyünk el a szerelmünkkel és hasonlóak.


A heti felosztásban nem csak a névnapok találhatóak meg és nem csak jegyzetelni lehet oda, hanem becsillagozhatod éppen milyen a kedved vagy bekarikázhatod milyen idő van éppen azon a napon.



Szórakoztatásként vannak felnőtt színezős oldalak. Mielőtt a következő hónaphoz érsz, ki lehet színezni vagy magaddal viszel színes ceruzákat és buszra vagy valamire várva időtöltés vagy csak úgy egy "Énidőm"-ben.


Az ünnepek is előre fel vannak sorolva, ne érjen minket váratlanul egy sem, előre tudjunk tervezni a szabadnapunkon is. Végül jegyzetelni lehet a legvégén.



2 féle dizájnban lehetett kapni, én ezt az ananászost szereztem be. Nyári hangulatú, hátha hamarabb bevonzza a nyarat.




Remélem kedvet kaptatok ehhez a kis zsebnaptárhoz és amíg lehet beszerzitek minél hamarabb. Hisz nem baj, ha van a táskánkban is mindig egy naptár.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...