Látogatók

2017. december 13., szerda

Mit ne vegyél karácsonyra

Minden évben nagy dilemma kinek mit ajándékozzunk. Végigjárjuk az üzleteket, átböngésszük a netet. Egy a biztos, vannak ajándékok, amik már unalmasak, cikik vagy már annyira béna odaajándékozni. Adok tippeket, hogy mik is lennének ezek.





1. Parfüm

Talán 1-2 családtagom tudja elmondani, hogy mi is az én illatom, amit szeretek, ami jellegzetesen én vagyok. Nem biztos, hogy attól, mert neked tetszik az az illat, annak akinek ajándékozod is tetszik. Lehet pont nem szereti a virágos illatot vagy az édeset. Ezt a választást hagyjuk őrá vagy a párjára, aki jobban ismeri.






3. Testápoló csomag

Nekem kimondottan már herótom van ezektől a kence-fice csomagoktól. Nem is attól, hogy én kapok, mert én nagyon is hasznát veszem, kenegetem magam mindig, de már én tartom cikinek, ha olyat ajándékozom. Valljuk be, még a tusfürdő a szettből oké, elhasználja az ember, de nemnagyon tudjuk elképzelni a családtagjainkról, hogy naponta-hetente kenegetik magukat testápolóval. Biztos van kivétel. Másrészt az ember távolabbi rokonainak vagy családtag férjének/feleségének vesz ilyeneket, mert ők nem olyan közel állók, nem tudunk személyeset venni, de közeli rokonoknak inkább valami olyat ajándékozzunk, ami tényleg hozzájuk illő.







3. Csokoládé, bon-bon

A karácsony a süteményekről és szaloncukorról szól. Most egy doboz bon-bon lenne az utolsó, amihez az ember hozzányúlna. Úgyhogy teljesen felesleges ajándék, csak ott állna a polcon vagy a fiókban és esetleg februárba eszébe jutna az illetőnek.






4. Fehérnemű

Az ember szereti megvenni magának a zoknikat, bugyikat. Ez olyan intim dolog szerintem. Párok esetleg ajándékoznak egymásnak szexi vagy feliratos fehérneműt, de családba nem ajánlom.






5. Ajándéktárgy

A polcokra kirakható tárgyak már nemigazán menőek. Az emberek már inkább szabadulnak meg a szekrényektől és főleg a polcos szekrényektől. Csak egy újabb porfogó lenne, ami pár év múlva úgyis egy dobozba és a padlásra kerülne. 






6. Plüssmaci

Már a gyerekeket is hidegen hagyják a plüssmackók, főleg emellett a mai technikai világban, már ők is kütyükkel vannak el. Felnőtteknek meg nem szoktak ilyeneket ajándékozni. Szóval a plüssöket hagyjuk meg inkább Valentin-napra.







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...