Látogatók

2017. december 18., hétfő

DM

Dm-ben jártam vásárolni. Ritka amikor bejutok, de végre szétnézhettem és beszereztem a hiányzó dolgaim.

Régóta nézegettem már ezeket a telefon zsinórhoz hasonló hajgumikat. Most rászántam magam, hogy vegyek és kipróbáljam őket. Én sem szeretem, amikor a frissen mosott hajam felkötöm és megtöri a hajam vagy munkában fel kötöm a hajam és 8 órán át úgy viselem és szintén megtöri. Eddig nagyon jól funkcionál. Felkötöm vele a hajam és miután leengedem, szinte meg sem látszik, hogy lófarokban volt. Különösen extra benne, hogy foszforeszkál a sötétben.


Hajgumi 299.-

Most Signal White fogkrémet választottam. Nem fogom megunni a Signal termékeket, mert ezt szoktam meg, ez vált be. 

Signal fogkrém 449.-

Az arcmaszk, ami sosem maradhat el. Bejött a fátyol maszk, így megint ilyen típust választottam. Balea márkájú. Friss és simább arcbőrt varázsol. Hialuron savval párnázza ki a bőrt. Hidratál, feltölti a redőket, kisebb ráncokat. E vitamin és B5 provitamin tartalma nyugtatja a bőrt, friss, fiatalos hatást kelt. Beauty Effect is a neve, szóval széppé kell varázsolnia. Kíváncsi leszek rá.

Arcmaszk 299.-

Alig vártam eljussak ide és egy fürdő bomba szettet vegyek. Most szivecskéket vettem. Levendula, rózsa és lime illatúak. A fahéjas csillagok tavaly nagyon beváltak, most kipróbálom őket. 6 db van benne. Kézzel készültek. Ezekben is találhatóak darabkák, amik gondolom levendula és egyéb darabok.

Fürdőszív 749.-
Vettünk a monitorok tisztítására külön ilyen kendőt. Kíméletes tisztítás, csíkmentes. Nem kell utána száraz kendővel áttörölni. Legérzékenyebb monitorra is használható. Alaposan eltávolítja a port és ujjlenyomatokat, egyéb szennyeződéseket. Csökkenti a por lerakódást. Nem tartalmaz alkoholt és oldószert. LCD, TFT LED és plazma felületekre alkalmazható, beleértve tv, monitor, tablet, telefon és stb...Először ki kell kapcsolni a felületet, hagyni kihűlni és úgy áttörölni. Én kipróbáltam már és bevált.

Felirat hozzáadása

Pótoltam a zuhanyzás közbeni testápolómat. Ezt a vaníliásat és kókuszosat nagyon megszerettem. Teljesen puha lesz tőle a bőröm és kellemes, finom illata. Borotválkozás után szoktam legfőképpen használni.

Balea zuhanyzás közbeni testápoló 699.-

Új évszak, megint új fogkefe. Tudjátok, hogy 3 havonta váltom a fogkefémet, lehet, hogy egyébként mégsűrűbben kellene, de nekem jó így. Most Colgate fogkefe párost választottam. Akkor már a barátomnak is beújítottam egyel. Szép, csillámos dizájnja van.

Colgate 1+1 fogkefe 599.-


Remélem tetszett nektek a bejegyzés! Szép napot! 


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...