Látogatók

2017. december 16., szombat

Oriflame

Összegyűlt egy kis rendelés, amit most meg is mutatok nektek.

Rendeltem egy szemhéjpúder palettát. Régóta nem kaptam és nem vettem, úgyhogy ideje volt beújítani. Mellesleg nagyon tetszenek a színek benne. Kicsit csillogó, szép élénk színek találhatóak benne, mindenféle színválasztásból.  A tetejében van egy kis tipp, hogyan lehet 2,3 illetve 4 színből sminket varázsolni. Szerintem ez nagyon jó ötlet. Meg vagyok elégedve ezzel a palettával.



Szemhéjpaletta 2199.-

Nagyon ráálltam a highlight palettákra, úgyhogy az Oriflame-től is beszereztem egyet. Igazából hamarabb rendeltem ezt, mint ahogy a Viszkok Fruzsi kedvencei neszeszert, de nem árt, ha kettő van. Bronzosító, highlighter és pirosító van benne. Nagyon szép színek, jól használhatóak.



Kontúrozó paletta 2499.-

Időnként nagyon kicsattog az arcom, mitesszeres és a teafaolajat ajánlották rá, gyorsan eltünteti a pattanásokat. Rendeltem is egy olajat és szorgosan kenegettem az arcom. Azóta még nem jött ki rajtam egy sem. Az illata nem túl kellemes, persze teafaolaj szaga van.


Teafaolaj 999.-

Akciós volt a rúzsceruza a katalógusban, gondoltam kipróbálom, nekem is legyen egy. Coral színben rendeltem, ne minden rúzsom rózsaszín legyen. Nagyon szép a színe és jól is áll. Tartós, ettem/ittam vele, egész este fent volt. A minősége nem teljesen tökéletes, amikor felkenem, kissé darabos. Ennek ellenére a többi funkciója jó.

Rúzsceruza 1399.-


Imádom gyűjteni a téli figurás, mintás vastag zoknikat. Most is rendeltem egy karácsonyi kinézetű, stílusút. A színek pont a karácsonyhoz passzolnak. Nagyon puha, jó viselet. Alváshoz használom, de hétköznapra is jó választás. Nagyon ötletes, karácsonyi gömbben érkezett, így ajándékként is adható vagy karácsonyra fára akasztható.




Karácsonyi zokni 1999.-

Fogyóban van a sarokápoló krémem, így után rendeltem. Nekem ez vált be, ez a legjobb. Nem hagyja, hogy megkeményedjen a sarkamon a bőr. 

Sarok ápoló krém 1499.-

Igen, megint egy rúzs...Mert abból sosem elég. Megint nagyon akciós volt és nem hagyhattam ki. Sötétebb színben választottam, mint amihez hozzá vagyok szokva, méghozzá a Shimmering Rose árnyalatban. Az illata finom rózsás. Igazi kis karácsonyi csillogós viselet lesz.



Rúzs 599.-

Anyukámnak rendeltük ezt a szemkörnyék ápolót. Öregedés megelőző hatása van. 


Ajándékba kaptam egy fűszeres citrusos szappant. Karácsonykor remek lesz, az illata alkalomhoz illő. Köszönöm!

Remélem tetszett nektek ez az Oriflame haul! Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...