Látogatók

2017. december 28., csütörtök

Mit adtam karácsonyra...

Kapni jó...de az, hogy te leped meg a szeretteid ajándékokkal és a meglepetés öröme az arcukon többet ér bárminél. Szeretek ajándékozni, de az előtte járó fejtörést és tortúrát, hogy kinek mit, mire van szüksége...ezt egyszerűen utálom, de szerintem mindenkinek nagy stressz ez a karácsony előtti időszak. Szerencsére végül mindenkinek eltaláltam mire van szüksége és örömet okoztam az ajándékommal.

Nagynénémnek órát vettem, de nem akármilyen órát. A szobájában régebben volt egy óra felakasztva, de egy ideje eltűnt, én meg megszokásból mindig oda nézek, hogy mennyi az idő. De hát nincs már ott az óra. Ezért úgy döntöttem, hogy veszek egyet. Ez egy nagy kép, amire idézet van írva és az alján található az óra. Színben igyekeztem olyat választani, ami a faluk színéhez megy. El is találtam. Nagyon megörült neki és szépnek találta az ajándékom. Fel is kerül oda a falra, ahol a régi volt.


Nagynéném párjának egy dísz üveget vettem, mivel szokott nyáron meggybort és házi likőrt készíteni. Gondoltam ezentúl ebben a szép üvegben tudja majd felszolgálni a vendégeknek.


Mamámnak csak apróságot vettem, hogy egy kicsi karácsonyi hangulata legyen, méghozzá egy szarvasos mécses tartót. Nagyszülőknek ugye nehezebb már ajándékozni,mivel nemigazán van már szükségük nagyobb dolgokra, így kisebb tárgyakat, édességeket szoktam ajándékba vinni nekik.


Az öcsémet csak technikai kütyükkel lehet meglepni, így sokat gondolkoztam, hogy mi az ami neki nincs, szüksége lehet rá. Végül a bicikli komputerre esett a választásunk, mivel nagyon szeret tekerni, több kilómétereket is megtesz jó időben. Hasznos lesz ez a készülék neki, mert láthatja milyen sebességgel halad és hány kilómétert tett meg és még sok más információt tudat meg velünk.


A Barátomnak több ajándékot is vettem. Először is, amit mindenféleképpen szerettem volna, az egy bakancs. Mikor megismertem, egy hosszú szárú bakancsot hordott és azt az élményt szerettem volna visszahozni. Meg nem is árt, ha télen vastagabb cipőben járkál. Ez a szín jól passzol hozzá és kocka minta is most jött vissza divatba. A hátulján cipzáros rész található, egyébként fűzős.


Nagyon szereti az aranyat, az arany színeket, úgyhogy vettem egy nemes arany nyakláncot neki. Csak úgy szembe jött velem ez az ötlet és lehetőség, nem is terveztem. De nagyon örült neki.



A harmadik ajándék, amit tőlem kapott, egy eredeti bőr pénztárca. Gondoltam ideje lecserélni a pénztárcáját, így beszereztem egy jó sokáig tartó darabot. Nagyon finom tapintása van, jó az anyaga és rengeteg tároló van benne. Telitalálatos ajándék.





A Barátom Anyukámtól kapott egy szakáll ápoló szettet. Nagyon szeret a szakállával foglalkozni, de hát a férfiaknak ez most nagy divat. De nem elég, hogy van szakállad, azt ápolni is kell. Ebben a szettben van , pomádé, olaj és tisztító hab. Szóval teljes ápolás és védelem. A férfiak jobban értenek úgyis hozzá.


Keresztlányomnak próbáltam a korának megfelelő trendi játékot választani. Nem vagyok képbe a gyerekek világával és mivel ő 10 éves, mégnehezebb választani, mivel már kinőtt a babázós, kis hercegnős játékokból, inkább komolyabb fejlesztő, kézügyességi kategóriába kellett keresgélnem. Rá is találtam egyre, ami tuti, hogy a környékbeli gyerekeknek egynek sincs, ez pedig az I do 3D vertical toll. Ami annyit takar, hogy ilyen színes tollakból olyan anyag jönni ki, mint régen amikor üvegfestékeztünk , csak ez UV fényre szárad meg, ugyanúgy fel lehet venni a papírról, de nem csak ám sík felületen lehet vele rajzolni, hanem felfelé is. Ezt a részt akarja jelenteni a 3D. Akár lerajzolhatod valaminek a 3-4 oldalát egy lapra,felveheted és összeragasztgathatod 3D-be vagy már alapból felfelé rajzolsz, jobbra-balra. A fantázia határtalan. Sok sablon található benne, na meg ötletlek, mit hogyan rajzolj le és hogy rakd össze. Elmondanám, nagyon jó kézügyesség kell ehhez az egészhez, még sík felületen oké, de már felfelé húzni csíkot anélkül, hogy remegne a kezed, ráadásul lassan, hogy kössön is közbe az anyag és egyenesen maradjon, nem egyszerű. Persze minden biztos tanulható és sok gyakorlás a titka. Az ajándék megtette a hatását, keresztlányom szerint ez a legeslegjobb ajándék, miért is ne érdemelné meg az egyetlen keresztlányom.


A kolleganőmnek, aki a barátnőm is, rendeltem egy horoszkópos karkötőt, láttam , hogy karkötőket szokott hordani. Gondoltam horoszkópos még nincs neki. Eltaláltam és nagyon is örült ennek az ajándéknak.


A másik ajándék, amit kapott tőlem, az egy Avonos karácsonyi illatú szett. Tudom, hogy magára ritkán gondol és néha vesz ilyeneket, úgyhogy megleptem vele.


Anyukámnak egy páraelszívót vettem, mert jövőre újítja a konyháját fel és legyen normálisan felszerelt egyrészt, másrészt nagyon párásodik a ház, főleg a konyha, beszorul oda nagyon a meleg, úgyhogy hasznos lesz.


Amit még ajándékoztam, de kép elmaradt róla, az a másik testvéremnek egy Adidas férfi csomag és a Barátom anyukájának egy zöld, kötött poncho.

Remélem tetszett nektek a bejegyzés és esetleg a jövő évi karácsonyra majd ötleteket merítetek innen vagy a jövő évi szülinapokra is. Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...