Látogatók

2018. január 2., kedd

Mit kaptam karácsonyra

Idén nagyon hasznos ajándékokat kaptam. Mivel idén költözöm, legfőképp a házba kaptam dolgokat, aminek nagyon örülök, előrébb vagyok ezzel pár lépéssel. Kaptam testápolási termékeket is, az egyik olyan, amire nagyon régóta vágytam már. Pár apróságot is kaptam ajándékba.

Kolleganőmtől és egyben barátnőmtől kaptam majd az új fürdőszobámba egy szettet, aminek számomra legfőbb gyönyörűsége, hogy pillangós. Mindenféleképpen stílusban hozzám illőt akart keresni. Teljesen eltalálta! Ez a szett áll egy folyékony szappan adagolóból, fogkrém és fogkefe tárolóból és egy hagyományos szappan tartóból. Már most elképzelem a fürdőszobámban.



Ezen kívül, mivel nagy gumicukor és társai rajongó vagyok, kaptam tőle egy Haribo Stixx-et. Általános iskolában tanítás végén folyton a szemközti TK-ba mentünk át ilyeneket vásárolni, kimérős volt.


Barátomtól kaptam azt az ajándékot, amire régóta vágytam. Mint a szépségápolási termékek függője, nekem is volt egy drágább termék, amit mindigis ki akartam próbálni. Ezek a The Body Shop termékek. Úgy adta nekem ezt az ajándékot, hogy nem is gondolta, nem is tudta, hogy nekem mekkora vágyam ez. 4 termék és 1 kiegészítő található az ajándék dobozban. Tusfürdő, testvaj, testradír, szappan és fürdőrózsa. Az illata mézes, igazi karácsonyias és ez a Moringa kiadás. Többet nem szeretnék elárulni, mert egy külön bejegyzést szánok neki. 



Apukáméktól kaptam egy bögrét. Hasonló van már nekem, amihez kanál is jár. Én szeretem ezeket a típusú bögréket.



Kaptam még tőlük egy Avonos nagy méretű tusfürdőt, California glow néven. Rózsaszín grapefruit illata van.


Keresztlányom készített nekem egy adventi koszorút, ami jövőre ki is kerül a házamba adventkor.


Nagynénéméktől konyhába való dolgokat kaptam, nagy feladat lesz mire minden konyhai eszközt beszerzek majd a konyhába, így örülök neki, hogy előrébb vagyok. 
Elsősorban egy üveg kancsót kaptam. Limonádét készíteni bele vagy akármilyen koktélt nyáron, esetleg gyümölcslevet vagy vizet beletenni és szobába, nappaliba vinni nagyon jó lesz.


Kaptam kisebb edény készletet, 2 db-ból áll. Egy 2 fülű és egy hosszú nyelűt. Ennek is nagyon örülök, edényekből sosem elég.



Tőlük kaptam még egy tároló edény készletet, ami 17 részes. Különbőző méretűek vannak benne, az egészen picitől a nagyig. Ez is nagyon jól fog jönni a konyhába.




Nagyszüleimtől kaptam egy kerámia tálat és egy Spa illatgyertyát. A tál is jó lesz sütemények felszolgálására vagy ebédhez beleszedni valamit.




A testvéremtől telefont kaptam, amit már egy hónappal előtte elkaphattam.
Kaptam még egy testápolási csomagot. Epres termékcsalád. Nem ismerem ezt a márkát, de nem tűnik rossznak. 3 db termék van benne és 1 kiegészítő. 


Tartalmaz egy epres fürdősót, amit már ki is próbáltam.


Van benne egy epres testápoló, amit én kézkrémnek fogok használni.


Tartalmaz egy tusfürdőt, ami egy isteni epres illatú, gél állagú.


Utolsónak egy fürdőrózsa található benne.


Kaptam még tőle egy gyönyörű illatgyertyát, nincs ráírva, de szerintem ez is epres illatú.



Az utolsó és legnagyobb ajándékot Anyukámtól kaptam. Ez egy mikrohullámú sütő. Anya tudja, hogy én nem vagyok meg enélkül. Ételt melegíteni, tejet, bármit... Én nem szeretem gázon. Sokkal egyszerűbb betenni a mikroba és pár másodperc alatt kész. Ezt majd még tanulgatni kell, mert digitális, még nem volt ilyenünk, de már izgatott vagyok vele kapcsolatban. 





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...