Látogatók

2017. augusztus 28., hétfő

Avon

Jó kis Avon csomagom érkezett a múlt héten. Sokat rendeltem, mivel sorsolás volt és 6 ezer ft feletti rendelések vehettek részt benne. A fődíj egy hobbi kisnyuszi volt, amit meg is nyertem. Nagyon örülök neki, mert a nyuszi a kedvenc állatom és gondolkoztam idén azon, hogy megint veszek egyet. Nem kellett, mert a szerencse mellém állt.



Az első termék egy fülbevaló szett. Nagyon akciósak most az ékszer szettek az újságban, így kétféle szettet is rendeltem. Ezek a fülbevalók kövesek és gyöngyösek, picik, ezért munkába tök jó hordani, nem akad bele semmibe. Könnyítés képpen még az is meg van adva, hogy melyik napon melyik fülbevalót viseld. Nekem a péntek és a vasárnap a kedvencem ebből a szettből.



Fülbevaló szett 1899.-





Kinéztem egy ideje a rózsa vizet. Most meg is rendeltem. Tisztítja az arcbőrt. Összes bőrtípusra ajánlott. Az illata kellemes, rózsa illatú.

Rózsa víz 899.-





Barátomnak rendeltem ezt az Alpha férfi dezodort. Nagyon-nagyon jó illata van.






Rendeltem egy gyűrű szettet is. 4 rendes méretű és 2 ujjperc gyűrű van benne. Sosem volt még ujjperc gyűrűm, de most kipróbálhattam. Egész jó. A rendes méretű gyűrűk között van kék, zöld és rózsaszín köves, egy csavart karika. Az ujjperc gyűrűből egy rózsaszín köves és egy lógó díszes.


Gyűrű szett 1299.-





Rendeltem egy hajkifésülő sprayt. Sárgabarackot és shea-t tartalmaz, ezáltal finom, gyümölcsös illata van. Segít a hajat kifésülhetőbbé, simává, erősebbé és kevésbé töredezetté tenni. Kondicionáltabb érzetet nyújt. Száraz hajra rá kell fújni és utána jöhet a fésülés.

Hajkifésülő spray 599.-





Új fésűt rendeltem, a régebbi kicsit elkopott már, meg ez sokkal nagyobb, könnyebben tudom összefogni vele a hajam.

Hajkefe 1099.-





És ő az én főnyereményem, a kisnyuszim, akit Muffin-nak neveztünk el. Köszönöm szépen!





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...