Látogatók

2017. augusztus 7., hétfő

Júliusi vásárlás

Eltelt egy újabb hónap és én újra összegyűjtöttem mit is vásároltam a hónap folyamán.



Papírtörlő mindig kell mindenhová. Konyhába vagy máshová takarításhoz.

Papírtörlő 639.- 





Kipróbáltam a 100 ft.-os nachost. Nem volt szerencsém, mert közel sem olyan, mint a multikban kaphatóak. Kicsit oda volt égetve a chips.

Tortilla chips 399.-





Pótoltam a kedvenc kávémat.

Instant kávé 399.-





Tisztasági betétből most a Libresse-t próbáltam ki. Ez a 40 db-os kedvező árban volt a 100 ft.-os üzletben.

Libresse tisztasági betét 350.-





Egészségügyi betétből is most a Libresse-t választottam.

Libresse egészségügyi betét





Cicáim is kaptak finomságot. Most baromfisat.

Baromfis nedves cica táp





Többször is vásároltam 4-es papírtörlőt.






Száraztápot is kaptak a cicáim. Pont kitart egy hónapot mindig. Szintén baromfisat vettem nekik.






Betankoltam a laktózmentes tejből is. Legtöbbször szintén kitart egy hónapig.






Nassolnivalóként hagymakarika chipset vettem. Szeretem a hagymás dolgokat.






Mint legtöbben,én is rákaptam a zabkására. Én tejbe szoktam beáztatni és vacsorára megenni.






Nagy joghurt rajongók vagyunk és megláttam ezt az újfajta, Hupikék törpikés pudingot, nagyon megörültem, mert nagy rajongó vagyok. Magamnak törpillásat, barátomnak fiú törpöset vettem.







Coop-os, Minden nap macska nedves táp baromfival.






Pótoltam a szalvétát is. Kell a melóba becsomagolni a kaját meg úgy egyébként is.






Nagyon rászoktam a Nesquik kis tasakos kakaóira. Nagyon finom és az a jó benne, hogy egy tasak 1 bögre tejhez pont jó, nem kell méregetni. A 100 ft.-osból szoktam venni.






Vettem a munkába körömkefét, mivel mindig tiszta festékes lesz a kezem, így ott is műszak végén le tudom sikálni frissen róla.






Természetesen megvettem a kedvenc magazinom is, mint minden hónapban. Ajándéknak Haribo gumicukor volt, ami a kedvencem.



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...