Látogatók

2017. augusztus 6., vasárnap

Heti outfit

Új sorozatot indítok 'Heti outfit' címen, így hetente be tudom mutatni milyen ruhákat és milyen szetteket állítottam össze azon a héten. Megismerhetitek milyen az ízlésem és a ruháim, nem kell külön, hosszú bejegyzésemben bemutatnom.
Íme itt is az első heti outfitem:



Hétfő:

Ezt a pillangós, selyem anyagú ruhát választottam, nagy V kivágással. Hozzá egy fehér-barna telitalpú szandát.

Ruha - turkáló
Szanda - cipővásár





Kedd:


Fodros aljú tunikát választottam rózsaszín cicanadrággal. Hozzá egy szegecses, rózsaszín szandát.

Tunika - turkáló
Cicanadrág - kínai
Szanda - cipővásár





Szerda:


Könnyű anyagú, rózsaszín ruhát húztam, aminek hátul hosszabb a szabása. A váll és mell feletti rész csipkézett. Hozzá a rózsaszín szandát húztam.

Ruha - BonPrix
Szanda - cipővásár





Csütörtök:


Kis ruhácskát húztam, nyári mintázattal, virágokkal, pillangóval. A felső része gumírozott. Hozzá szintén a rózsaszín szandát húztam.

Ruha - turkáló
Szanda - cipővásár





Péntek:


Egy kis eleganciával zártam a hetet és ezt az egyik legdrágább ruhámat húztam fel. Pántnélküli, dereka megkötős, hátul hosszabbított szabású. Hozzá ezt a szivecskés, lábujjas papucsot húztam.

Ruha - Missy
Papucs - cipővásár

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...