Látogatók

2017. szeptember 1., péntek

Oriflame

Kis csomagom érkezett az Oriflame-től.





Rendeltem egy lábsprayt. Munka végeztével szoktam használni, mikor kilépek a szörnyű melós cipőből. Felfrissít, hűsít. Eukaliptuszt és mentaolajat tartalmaz, ezért sokkal frissítőbb hatást ad. Csökkenti a kellemetlen szagokat. Bőrgyógyászatilag tesztelt. Cipőbe is lehet használni.

Lábspray 899.-





Nagyon zsíros arcbőröm van, ezért nekem találták ki a hydra matte nappali hidratáló mosakodóját. Mattítja a zsíros arcbőrt, ezért nem fogsz látszódni, hogy milyen is igazából, nem fénylik. Hidratál, csökkenti a faggyúképződést és a pórusok méretét. B5 vitamint tartalmaz. Bőrgyógyászatilag tesztelt.


Hydra Matte 1799.-





Pótoltam a sarok puhító krémemet, mert nagyon hasznos. A kemény cipő feltörheti a sarkunk és megkeményítheti. Én minden nap bekenem vele és megelőzöm, hogy csúnya legyen. Ureát, phantenolt, mineral4E Blendet tartalmaz. Regenerálja, kondícionálja a sarkat. 3 nap használat után már látszólag is eredményt mutat. Gyorsan beszívódik, nyugtató hatása van és kellemes illata.

Sarokpuhító krém 599.-



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...