Látogatók

2017. augusztus 18., péntek

DM

Egy kis DM bevásárlást tartottam nemrég. Ritkán jutok el,de imádok ott vásárolni. Alig bírom visszafogni magam, de próbáltam a fontos dolgokra koncentrálni.



A cicáim mindig megérdemlik a jutalom falatokat, a DM kis kolbászkákat nagyon szeretik. 6 db van benne. Bio termék és csirke-máj ízesítésű.

Cica jutalomrúd 299.-





Arcmaszk mint mindig, most sem maradt el. Teljesen új területre tévedtem vele kapcsolatban, méghozzá a szövetesre. Ilyet még nem használtam, szóval kíváncsi leszek. Hidratál, alga kivonatot tartalmaz és vízhiányos bőrre való. Frissességet ad és kényeztet. 10 percen belül felszívódik. Nyomelemeket, nátriumot, magnéziumot és cinket, mangánt tartalmaz. Azért jó így nyár végére, mert kiszárad a bőrünk a melegtől, naptól és valamennyire pótoljuk ezt.

Arcmaszk 299.-





Valakinél láttam ezt a sebtapaszt és eldöntöttem nekem is ilyen kell. Sokkal jobban megmarad az ujjamon, mint a hagyományos. Csak körbetekerjük, elvágjuk és kész is.

Sebtapasz 369.-





Mindig tartok itthon tőzegáfonya kapcsulát, mert sose tudni mikor fázunk fel. Mi nők, ugye sűrűbben. Napi 2 db szedésével 1-2 nap alatt túl lehet lenni kisebb felfázáson.

Tőzegáfonya 1399.-





Vettem Barátomnak hozzánk egy dezodort, hogy ne kelljen cipelnie az övét. Megmertem a Baleas terméket venni, de megérte, mert nagyon jó, férfias illata van.






Megint fogkrém pótlásra került a sor. Most a Daily White típusát választottam.

Signal fogkrém 329.-





A melós cipő miatt nagyon repedeznek a lábujjaimon a körmök. Úgyhogy elhatároztam, hogy veszek egy körömerősítőt. A S-he volt, amibe a legkedvezőbb árban találtam. Heti 2x ajánlott belakkozni vele a körmöket 2 hónapon keresztül. Remélem hatásos lesz és szép, erős körmeim lesznek.

S-he körömerősítő lakk 899.-





Új padló felmosó folyadékot is vettem. Én csak ezekkel szeretek felmosni, mert tisztítanak és jó illatuk van. Univerzális, szóval bármit meg lehet vele tisztítani.

Denkmit általános tisztítószer 339.-

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...