Látogatók

2017. augusztus 19., szombat

Oriflame

Elérkezett az újabb Oriflame csomag ideje. Most kaptam egy kis ajándékot is.



Volt a közepében egy kis akciós katalógus és rendeltem onnan egy bögrét kanállal. Tudom, hogy sok bögrém van már, de kicsit mániám és elképzeltem ezt a bögrét kávésnak. Nagyon cuki és praktikus, imádok belőle kávézni.


Bögre 1299.-





Rendeltem egy Francia Provansz szettet. Imádom a levendulás dolgokat és ha meglátok egyet a katalógusban, biztos megrendelem. Egy tusfürdőből és egy szappanból áll a szett.

Francia szett 599.-





3 db arcmaszkot rendeltem.

Arcmaszk 150.-/db.



Az első száraz bőrre való, krémes maszk. Hidratálja a kiszáradt bőrt. Zab kivonatot tartalmaz.




A második uborkás gél állagú maszk. Vegyes, kombinált bőrtípusra való. Felfrissíti az arcbőrt.




A harmadik egy agyag maszk. Tisztító hatása van. Zsíros arcbőrre ajánlott. Bojtorján kivonatot tartalmaz.






Anyukám rendelt férfi parfümöt, aminek nem tudjuk az illatát, mert ajándékba lesz, de biztos nagyon jó.






Anya barátnője egy lábspray-t rendelt. Nyári illata van, epres, limitált kiadású.






Rendelt még a barátnője egy görgős narancsbőr elleni krémet. Ezt én is sokat használom, elég hatásos.






Öcsém rendelt egy szettet, amiből a szappant megtartotta, a többit meg nekem adta.




Az egyik egy tejes-mézes termékcsaládból kézkrém.




Ugyanez a termékcsaládból testápoló volt hozzá.





Ajándékképen egy rúzs alakú tollat kaptam. Jó kis nőcis. Könnyen elfér a neszesszerben.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...