Látogatók

2017. augusztus 13., vasárnap

Heti outfit

Elérkezett a második hét és a 2. része ennek a sorozatnak.



Hétfő:

A hét első napja kicsit hűvösebb, esősebb volt, így a galléros, ujjatlan felsőmhöz hosszú, cicanadrágot húztam. A felső hátul hosszított fazonú. Hozzá egy balerina cipőt választottam, hogy mégse legyek vizes a fűtől.

Felső - Háda
Nadrág - kínai
Balerina cipő - ajándék



Kedd:

Kedden fehérbe öltöztem. A köves trikómhoz egy félhosszú szoknyát húztam. Mellé egy espadrillest választottam, ami nagyon kényelmes viselet.

Trikó - turkáló
Szoknya - kínai
Cipő - kínai



Elmentem a városba ügyet intézni és vásárolni, teljesen ellentétes színbe öltöztem ehhez az alkalomhoz. Egy ujjatlan felsőt, választottam köves díszítéssel, a háta teljesen áttetsző, hálós. Hozzá egy háromnegyedes cicanadrágot választottam. Fekete, vastag talpú, 80-as éveket idéző papucsot húztam a szetthez.

Felső - kínai
Nadrág - kínai
Papucs - ajándék



Szerda:

Rózsaszín trikót húztam, hosszú, nagyon lenge, nyári nadrággal. Hozzá a rózsaszín, szegecses szandát választottam.

Trikó - Adidas
Nadrág - turkáló
Szanda - cipő vásár



Csütörtök:

Kockás, spagetti pántos felsőt húztam, középen cipzáros résszel, hozzá egy rövid, farmer, fehér nadrágot. A rózsaszín,szegecses szandát választottam hozzá.

Felső - turkáló
Nadrág - turkáló
Cipő - cipővásár



Péntek:

A hét utolsó munkanapján szintén elegánsabbra váltottam. Pánt nélküli, hátul hosszított, fátyol anyagú ruhát húztam. Ez egy mini ruha lenne, de elég rövid, így fekete harisnyát vettem fel hozzá. Mellé kék, telitalpú szandát választottam.

Ruha - ajándék
Harisnya - kínai
Szanda - ajándék

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...