Látogatók

2017. augusztus 27., vasárnap

Heti outfit

Úgy elszaladt a hét, hogy nem is volt időm egyáltalán blogolni. Így most 2 heti szettet fogok bemutatni nektek.



Hétfő:

Fürdőben voltunk múlt hét hétfőn és valami könnyűt akartam felkapni. Így ez a pillangós, féloldalas szabású egyrészes ruhára került a sor. Hozzá egy lábujjas szandát húztam.

Ruha - kínai
Szanda - kínai



Hétfő este munkába kékbe öltöztem. Batikolt trikót húztam, farmer halász nadrággal. Hozzá masnis papucsot vettem fel.

Trikó - Háda
Nadrág - ajándék
Papucs - kínai





Kedd:

Kedden sárgába öltöztem. Sárga, spagetti pántos, fodros felsőt húztam, hozzá sárga cica nadrágot. Hozzá egy állatmintás sport cipőt választottam.

Felső - turkáló
Nadrág - kínai
Cipő - cipővásár





Szerda:

Kék, trikós, hosszított felsőt húztam. Hozzá kék, masnis szivacs papucsot.

Hosszított felső - Háda
Papucs - kínai





Csütörtök:

Lila-rózsaszín virág mintás felsőt húztam, farmer, bőbb típusú rövid nadrággal. Hozzá rózsaszín, szegecses szandát választottam.

Felső - turkáló
Nadrág - ajándék
Szanda - kínai





Péntek:

Egy igazán nyárias, flamingós felsőt választottam, hozzá fekete cicanadrág. Fekete, szivacspapucsot húztam hozzá.

Felső - turkáló
Nadrág - kínai
Papucs - ajándék





Vasárnap, augusztus 20.-ai alkalomra ezt a zöld, régi római épületet mintázó díszítéses, kicsi denevérujjas felsőt választottam. Mivel esett sajnos az eső, így hosszú, sötétszürke, farmer nadrágott vettem fel hozzá. Zöldes, balerina cipőt választottam a szetthez.

Felső - ajándék
Nadrág - Háda
Cipő - cipővásár





Ezen a héten ...



Hétfő:

Elég hűvös volt egész héten, délelőttös voltam, kora reggel még eléggé fel kellett öltözni. Fekete pólót húztam, köves díszítéssel, hozzá hosszú nadrágot. Fekete - piros szandát húztam a szetthez.

Felső - ajándék
Nadrág - kínai
Szanda - kínai





Kedd:

Csíkos, barna-fehér pólót húztam, hozzá hosszú, fekete nadrágot. Barna, szegecses cipőt húztam a szetthez.

Felső - ajándék
Nadrág - Háda
Cipő - cipővásár





Szerda:

Pipacs mintás, fehér, asszimetrikus aljú felsőt húztam, fekete, sztreccses nadrággal. Hozzá egy fehér-barna szandát választottam, telitalpút.

Felső - turi
Nadrág - ajándék
Szanda - cipővásár





Csütörtök:

Fehér felsőt húztam, hozzá szürke, cicanadrágot. Fehér-barna telitalpú szandát választottam a szetthez.

Felső - ajándék
Nadrág - kínai
Szanda - cipővásár




Péntek:

Már melegebb volt az idő, így rövidebb nadrágot mertem felhúzni. Kék, denevér szabású felsőt húztam, kék cicanadrággal. Hozzá kék, telitalpú szandát választottam.

Felső - ajándék
Nadrág - kínai
Szanda - ajándék

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...