Látogatók

2017. augusztus 8., kedd

Avon

Kisebb csomagot rendeltem az Avontól.





Elfogyott a Garnier micellás arcvizem, amivel minden este megtisztítom az arcom. Az Avon épp új micellás vizet dobott a piacra, így megrendeltem próbaként. Tapasztalatom szerint egészen jól tisztít. Egyébként a telefonom és ilyen eszközeim is ezzel szoktam áttörölni. 

Micellás víz 799.-





Érdekelt ez a hajfrissítő spray. Régebben láttam a DM akciós újságában, de nem jutottam el megvenni. Mivel az Avonba nagyon kedvező volt az ára, így gondoltam megveszem. Málna és hibiszkusz illata van, így kellemes lesz tőle a haj. Felfrissíti a lelapult hajat és üdén tartja egész nap.

Hajspray 399.-





Új termék szintén az Avonnál a cipőzselé szett. Rendeltem is, mert nyáron nagyon jó a magassarkúakhoz, félcipőkhöz... Én a sarokvédőt használom a legtöbbször, a balerina cipőimbe és az espadrillesbe. Nemcsak védi a sarkat, de kevésbé lépsz ki a belebújós cipőkből, mert tartja is.  Van még a lábfejhez is védő és egy kis kör alakú egyéb területekhez.

Zselészett 829.-




Újabb rúzs és ezzel be is fejeztem az ajakra való termékek vásárlását idénre. Ez is egy gyönyörű külsejű rúzs, illatmentes. Pretty in pink árnyalatban. Mást nemigazán tudok írni róla.

Rúzs 699.-




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...