Látogatók

2017. augusztus 16., szerda

Ruhás szerzemények

A nyáron összegyűlt pár ruhás dolog, amit megmutatok ebben a bejegyzésben.



A munkahelyemen vettem ezt a kézzel készített farmer tatyót. Ott is használom, mert ha felveszi a szagokat könnyen ki lehet mosni. 

Tatyó 1500.-





A kedvenc üzletembe, a Matmazelbe vettem ezt a sötétkék, tengerészcsíkos ruhát. Alul fodrozott, hátul hosszított fazonú. Derekára fekete övet tettem, így mégcsinosabb volt. Szeretem ezt az üzletet, mert mindig kapok egy kis kedvezményt.

Ruha 2500.- helyett 2200.-





Első rendelésem a My77 online webshopból. Pozitívan érintett, mert gyors volt a kiszállítás és a méret is megfelelő. Sztreccses anyagú, kör alakú nyaka van, fél vállunk kilátszik belőle. Hossza pont megfelelő, közepes, nem túl rövid.

Ruha 5000.- körül





Ajándékba kaptam ezt a krop-top típusú felsőt. Nem az a köldök villantós, de rövidített, egyenes szabású alja van. Kicsit denevér ujjas, kis vágás van a közepén dísz képpen.






Ezt az áttetsző felsőt is ajándékba kaptam. Egy topot aláhúzva jó,könnyű, szellős viselet.






Szintén áttetszős, pillangós felső, ami alá sportmelltartót vagy topot lehet húzni. Ajándékba kaptam.






Selyem anyagú, félhosszú ujjas felső. Denevér ujja van,a háta része pamut. Ajándékba kaptam.







Sárga, pillangós felső. Egyszerű szabású, mégis csajos. Kényelmes, sportosabb viselet. Ajándékba kaptam.






Trikó fazonú, nagyon nyárias mintájú felső. Két oldalt hosszított fazonú. A háta csipkés.







Elől selyem, hátul pamut anyagú hosszított felső. Ujjatlan, köves díszítésű és pillangós.






Hatalmas pillangós öv. Keresztanyám lepett meg vele, tudja, hogy imádom a pillangókat. Derékon és csípőn is jól mutat.





Egyszerű, mégis nagyszerű rózsaszín ing, háromnegyedes, felhajtható ujjrésszel. Könnyű, lenge anyagú.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...