Látogatók

2016. december 30., péntek

Avon

Most karácsonyra egy hatalmas csomagot sikerült rendelnem az Avontól. Igazán megleptem magam. Szeretem benne a szetteket, így most 2 fajtát is választottam. Voltak meglepetések, amiket el is felejtettem, hogy lesz vagy nem is vettem észre, de nagyon jó termékek érkeztek.





Íme a nagy csomagom:






Az első terméket ajándékba kaptam. Ez ilyen karácsonyi meglepi, de örültem neki, mert kiakartam próbálni ezt a típusú krémet. Ez pedig a Glicerines kéz és körömápoló krém. Szemezgettem a kéz és körömápoló krémmel, de mostmár nem kell, mert ki is próbálhatom. Bele is került a neszeszerembe, így mindenhová viszem magammal. Kálciumot és E vitamint tartalmaz,segít a hidratálásba és a kiszáradás ellen véd. Körmeink pedig egészségesebb és fényesebb lesz. Kíváncsi vagyok. Semleges, krém illata van és 100 ml-es.






A nagyobbik szetthez tartozik ez a habfürdő. Igazából nincs nagyon hozzáfűznivalóm, az az igazó jó habfürdő illata van. 500 ml-es.






Amiért igazán akartam ezt a szettet, az a testápoló olaj miatt volt. Sokat hallottam róla és szerettem volna nagyon kipróbálni. A testem bármelyik pontja száraz vagy inkább átlagos, se nem száraz annyira, de nem zsíros, csak az arcom. Állítólag, ha az arcodra kensz olajat, akkor nem fog zsírosodni, mert megkapja ilyen formában és nem kell termelnie. Hogy igaz-e,majd kiderül, ha sűrűn elkezdem használni. Ami nagyon tetszik benne, hogy az illata nagyon jó és a legszuperebb, hogy csillámos. Tele van csillámporral, csillogsz, ha magadra fújod, buli előtt vagy alkalmak előtt befújjuk magunkat és máris elegánsabbak leszünk csillogó bőrrel. Nagyon szuper! 150 ml.







Avon Spa Senses tusfürdő. Túl sokat nem ír magáról, csak, hogy hidratáló és mandulás. Kellemes illata van. 250 ml.






Ilyenről még sosem hallottam, de egész jó ötlet. Hogy nem fedeztem fel eddig? De mostmár tudom, hogy létezik és sosem fogok megválni tőle. Ez pedig a "Derű alvás" nevezetű párnára fújható permet.  Párna permet vagy nem is tudom hogy fordítsam, kamillával és levendulával. Tudjuk ugye, hogy a levendula nyugtató és lazító hatású. Szóval biztos jót fogunk aludni ettől a párna permettől. Csak egy a baj, hogy nagyon megvagyok még fázva és semmit nem éreznék belőle, szóval még váratnom kell kicsit. 100 ml-es.






A Baba "zsíros hajra" és "minden hajtípusra" samponjain kívül nem használok mást, mert ezek váltak be. De ez egy jel, hogy kicsit újítanom kell a hajam terén, mert egy ideje nem voltam már fodrásznál, pedig kellene, mert vágatni kellene nagyon, de ez a sampon állítólag feléleszti az élettelen hajat. Ahogy kiveszem itt a szavakból, az elnehezedett hajat könnyebbé, kezelhetőbbé teszi. Még várnom kell vele, míg sorra kerül, de kíváncsi vagyok a hatására.





Ezt a körömlakkot a koleganőmnek rendeltem, de gyönyörű a szín és nagyon dizájnos az üveg. Nekem is tetszik, szóval lehet én is rendelek a következő katalógusból.






Ilyen kakaóvajas ajakápolóm már van, de nem árt mégegy belőle, mert hát hosszú lesz a tél, sajnos. Egyébként ezek már a kakaóvajas szettbe fognak tartozni. 3 termékből állt és ez az egyik.






A 3-as szett következő terméke egy kakaóvajas testvaj. Mostmár tényleg kezdek rászokni a testvajakra és kezd a készletem bővülni. Amikor megyek valahova vagy csak úgy itthon bekenem magam vele, akkor úgy illatozok tőle, mint egy parfümtől. Emellett gondoskodik arról, hogy puha maradjon a bőröm és E vitamint tartalmaz. 200 ml-es.






Az utolsó termék a szettben is és egyébként is egy kakaóvajas arckrém. Akartam egy nappali arckrémet, mivel éjszakai már van és ebben a szettben volt is. Kakaóvajat és E vitamint tartalmaz. Száraz bőrre alkalmas. Mondhatni a T vonalam ugye nem az, de az E vitamin mégis hasznos az arcbőrömnek. Minden reggelt ezzel kezdem. 100 ml-es.






Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzésem. Januárba újabb Avon termékekkel jelentkezem.
Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...