Látogatók

2016. december 22., csütörtök

100-as vásárlás

Összegyűlt pár dolog a százasból, amit a hónapban vásárolgattam. Szeretem összevásárolgatni ott a kis csecsebecséket.






Csak egy fekete-fehér hajgumi szett 190 Ft-ért.






Illatgyertyákból az egyre téliesebb és karácsonyosabb illatokat keresem, az almás-fahéjas az egyik ilyen.






Tetszenek ezek a kis műanyag tárolók, ezt például az íróasztalra vettem kis szemetesnek.






Divatba jöttek a kis pom-ponok, ezért én is beszereztem a táskáimra párat.







Egy igazán karácsonyi illatú gyertya.






Nem telhet el fürdés habfürdő nélkül, főleg egy lazító, pihentető. Mindig másfajtát veszek, kipróbálom az összeset.






Sűrűn cserélem a fogkefémet is. Most volt az ideje.






Téli időszakban nem árt a jó sok papírzsebkendő. Jó, ha betárazunk belőle.






Szükségem volt egy hosszabbítóra, mert az sosem elég a háznál.






Egy ideje vadászom az olcsóbb szájvizeket, de nem volt,most viszont feltöltötték és ezt a típust szereztem be.





A legújabb gyertyám egy csokis-banános, isteni finom illata van, de még nem próbáltam ki.





Pótoltam a popsi törlőt, mert a másik kifogyóban van. Ez egy egyszerű, illatmentes popsi törlő, amit kozmetikai kendőnek szoktam használni.






Ilyen pontgyűjtésen a múlt hónapban szereztem egy bögrét, 6 pontért, ami 1000 Ft egy pont, lehetett választani egy poharat. Én baglyosat választottam.



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...