Látogatók

2017. január 9., hétfő

Tepsis krumpli

Az egyik kedvenc ételem a Tepsis krumpli. Imádom a falusi kajákat, főleg a jó zsírosat, ez meg olyan mindent bele, aminek szem-száj ingere. Évek alatt a saját ízlésemre formáltam, mindig újítottam valamit rajta és most a végleges verziót mutatom meg.





Először is kizsírozok egy jénait. Vagyis rakok egy kanál zsírt az aljára.






Karikákra szelem a krumplit és krumplifűszersóval beszórom, átforgatom.






A krumpli tetejére teszek füstölt és kolozsvári szalonnát. Beteszem előmelegített sütőbe sülni lefedve, hogy a krumpli elkezdjen puhulni.






Amíg sül a krumpli, addig összedarabolom a zöldségeket hozzá. A hagymát karikára, a paprikát csíkokra, a paradicsomot karikára és a répát kockára.






Amikor a krumpli kezd megpuhulni, rátesszük a zöldségeket és én savanyúságot is teszek a tetejére, savanyú káposztát vagy most vegyes savanyút, mostmár nem fedjük le, úgy tesszük be a sütőbe.







Amikor átpuhultak, megsültek a zöldségek, akkor kész is.






Jó étvágyat hozzá!

















Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...